Time square

24 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

We zijn op de metro gestapt vanmorgen, waar 2 Mexicaanse muzikanten ook instapten, ze speelden gezellige muziek, hier kan ook echt alles hihihi. We hebben bij time square afgesproken met Rick en Denise en Fenna natuurlijk,het is hier anders dan ik me voorgesteld had. Het is hier super druk, we zijn vanuit time square naar broadway gelopen, waar we naar madam tussaud zijn gegaan, was leuk om te zien. We willen de komende week nog naar een musical op broadway gaan, maar we weten nog niet welke. We zijn vervolgens naar Brayant park gegaan, dit is een "kleiner" gezellig parkje waar we gezellig wat gezeten hebben, op een terrasje wel 😉. In het midden een grasveld waar iedereen gaat zitten in het zonnetje, ziet echt gezellig uit. We zijn met Fenna nog even bij de carrousel geweest. Op naar de top of the rock, je moet geen hoogte vrees hebben🙈, en dat heeft Rick dus wel.Denise vond het eng in de lift, maar deze ging super snel naar boven. Boven aangekomen was Rick lijk bleek😂, hij heeft zijn best gedaan om op een veilige afstand naar beneden te kijken, maar hij had niets te missen, Rick en Denise zijn wat eerder naar beneden gegaan om een terrasje te pikken.  Het was een mooi uitzicht over new york, we hebben toch nog even genoten van het uitzicht. Op een gegeven moment toen we met de lift beneden kwamen, was er geen duidelijke instructie waar de uitgang was, met als gevolg dat we van de ene kant naar de andere kant liepen en uiteindelijk bij een heel ander gebouw naar buiten kwamen🤔.Daarna zijn we bij Rick en Denise aangeschoven op het terras. We zijn gaan uiteten bij een Italiaan, die eigenlijk geen plaats had, maar voor ons plek gecreëerd had. Tafeltje en kinderstoeltje kwamen uit de kelder, geweldig. De restaurants zaten al veel vol, je moet hier in een weekend echt reserveren. Het had ons goed gesmaakt. We zijn terug naar time square gelopen, waar we nog even zijn gaan kijken hoe het in het donker is. Ziet er geweldig uit, maar je kunt er ook koppen lopen pfff. Daarna als volleerde new yorkers met de metro😂, om vervolgens weer doodmoe om te vallen in bed.

1. Gerrie:
    24 juni 2019
    T lijkt me geweldig om te zien.
    En na een dag lopen zullen.jullie wel kapot zijn geweest.
  2. Tiny meijers-grossegger:
    24 juni 2019
    geweldig weer ,maar verlies elkaar niet uit t oog,als t zo druk is ,misschien een roze strik in het haar ,
  3. Maria en albert:
    25 juni 2019
    Het moet toch geweldig zijn als die mensen . Leuk Een muziekje in de metro . Moet toch kunnen. Zoiets kun je ook verwachten in Amsterdam. Geweldig . Het is wel veel lopen wat ik zo lees, maar daar hebben jullie niet zo'n moeite mee he. Leuk ook om in zo'n park te gaan zitten met heel veel mensen. Ook nu hebben jullie weer veel ondernomen . Ga zo Door. Tot gauwxxxx