State of liberty

27 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

We zijn vandaag een cruise gaan maken(Wij noemen het een boottocht en hier noemen ze het een cruise) deze duurde dik 2,5 uur en ging om New York heen.We zagen ook allemaal wijken van New York vanaf het water, en we kwamen langs het vrijheidsbeeld, dat was best indrukwekkend, was precies zoals je op foto's ziet. We hadden een " guide" op de boot, werkelijk. Ik snapte zijn humor niet, echt waar hij stond zich te bescheuren om zichzelf en ik had zoiets van, als hij maar lol heeft🤭.Hij vertelde ook wel interessante  dingen, maar voor de rest mocht hij van de boot afvallen😂😂. Na de boottocht zijn we op time square nog wat gaan winkelen, helaas niet geslaagd. We zijn in een gezellig tentje wat gaan drinken en een stuk cheese cake gaan eten, die cheese cake is hier heel populair in New York. Nu komt het, we wilden naar de New York yankees gaan, ik had alles uitgestippeld met de metro.Het stadion ligt buiten het centrum, in de bronxs, de wedstrijd zou om 7 uur beginnen. Dus om 6 uur de metro in, blijkt het de verkeerde lijn, deze ging dus niet goed,uitstappen dan maar, even opnieuw kijken, proberen op de 59 ste straat te komen met de metro, maar wat gebeurt, de metro slaat deze stop over, we moeten toch echt op die D lijn komen🤔. We zijn zeker 6x  in de verkeerde metro gestapt, het was inmiddels kwart voor 7, dus dat zouden we nooit meer halen. We waren erg teleurgesteld, we hadden ons zo verheugd, zo'n baseball wedstrijd wil je echt een keer mee maken. Maar ja, helaas we zijn terug naar het hotel gegaan, eerst nog even langs ons favoriete winkeltje om wat drinken en iets lekkers te halen. Zijn we eens op tijd terug bij ons hotel😉.Morgen onze laatste hele dag in New York.

1. Tiny:
    27 juni 2019
    ik vind t al superknap om die metro dingen uit te vogelen ,zoals jij dat gedaan hebt ,dus jammer van de wedstrijd ,maar ben wel trots op je
  2. Maria en albert:
    27 juni 2019
    Wat jammer van de wedstrijd . Het lijkt me inderdaad iets om ook mee te maken als je dan toch daar bent. Stomme metro waarom kan zo iets niet simpel gehouden worden. Och het is misschien wel een rede om nog eens terug te gaan ha ha ha . Groetjes en tot gauwxxxx.
  3. Marijke Widdershoven:
    27 juni 2019
    toch knap om het zo uit te zoeken de metro maar ja het is new york geweldig wat jullie allemaal gedaan hebben zon cruise lijkt mij ook super