Frozen

27 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

We hebben besloten om het vandaag lekker rustig aan te doen. We hebben alles gedaan wat we echt wilde doen, op de yankees na dan.Op naar central park, we gaan ons even een New Yorker voelen. Het is hier echt bloed heet, we hebben een handdoek, puzzel boekje en boek bij ons om lekker te gaan ontspannen. Eerst lekker op een bankje in de schaduw, aapjes kijken en puzzelen. Stukje lopen, lekker op het gras liggen, terrasje, lopen, heerlijk lui. je ziet vanalles in central park, van koetsen tot straat artiesten, echt vanalles. We zijn om een uur of 4 weer met de metro naar het hotel gegaan om ons op te frissen en om te kleden, want vanavond staat de musical op broadway op het programma. Deze begint ook om 7 uur hihihi, deze was simpel te vinden. We hebben gekozen voor de musical van frozen. Wat was het een geweldige musical zeg, super ik had het niet willen missen, echt prachtig.Amerikanen reageren toch anders als wij, ze zijn heel erg uitbundig, wij zijn wat nuchterder.Achter ons zat iemand die zei steeds whistel, whistel. Op een gegeven moment moesten we er echt om lachen. Na een geweldige voorstelling te hebben gezien, zijn we , voor de allerlaatste keer met de metro terug naar het hotel gegaan. Het was weer een mooie dag. Morgen weer terug naar Toronto vliegen, waar we een luxe kamer hebben.

1. Gerrie:
    27 juni 2019
    T is toch heerlijk om met jullie reis mee te lezen.
    Ik zie het voor me .fantastisch
    En zaterdag alweer terug dat.zal wennen zijn .
    Maar jull i e kunnen terugzien op een fantastische vakantie.
  2. Tiny:
    27 juni 2019
    wat een prachtige beleving ,ook om een beetje mee te genieten met jullie,in ieder geval ,weer een veilige terugreis dadelijk
  3. Maria en albert:
    27 juni 2019
    Oh jammer afgelopen. Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt en wat heerlijk dat wij hebben mogen meegenieten, want dat hebben we zeker. Wij zijn er nooit geweest en zullen er ook denk ik nooit komen , maar we hebben wel een geweldige indruk gekregen van Canada en New York . Dit dankzij jullie foto's en verhalen. Wij hebben echt genoten van jullie belevenissen. Laat het jullie nog even goed gaan daar ,want ook voor jullie wacht bij thuiskomst het werk. Wat jammer he., maar ik denk dat jullie collega 's blij zullen zijn. Nu zijn zij aan de beurt om vakantie te vieren.ha ha ha. Groetjes en tot gauwxxxx.
  4. Monique Kragt:
    Hoi Angelique en Frans,
    Bedankt voor jullie geweldige foto's en reisverhalen. het leek wel of wij er ook bij waren.
    Maar wat een ondernemingen allemaal. Denk niet dat ik zover was gekomen. Vooral niet met de metro's.
    Nog eventjes en dan is de vakantie ten einde.
    Ik wens jullie alvast een goede reis terug en Welkom weer thuis . Tot ziens op het rustige en warme Akkerhofje.
  5. Anja:
    27 juni 2019
    Alvast een giede reis terug. Hen genoten van julie verhalen en super mooie foto's
  6. Pierre & Henny:
    27 juni 2019
    Wauw, nog maar eventjes. Ging toch wel snel voorbij. Zijn benieuwd waar jullie de volgende keer naar toe gaan. Nieuw Zeeland lijkt ons wel wat.
    En Frans hoe laat een rondje doen ? ( hi hi hi )
    Goede terugreis alvast en tot snel