Central park

24 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

Het is hier zo anders dan bij ons, alles is hier groter, wat porties betreft, hier komt net als op tv rook uit de putdeksels, op iedere straathoek staat een hot dog kraam, alle straten zijn éénrichtingsstraten, super veel mensen lopen in sportkleding, wat wij in de sportschool aan hebben, bijna iedereen loopt met sneakers, het maakt hier niet uit hoe je uitziet( dat zou bij ons ook moeten zijn). heel veel politie op straat, maar dan ook echt veel, je moet bij veel attracties door een detector, zoveel eetgelegenheden, maar het is hier ook echt peperduur,enz enz. Dat was eventjes wat mij zo opvalt hier in New York 🤭.Frans en ik zijn vanmorgen naar Starbucks gegaan om te ontbijten, want op zondag krijg je geen ontbijt in het hotel, dit is een katholiek hotel. Weer met de metro, het gaat nog steeds goed, ondanks de vele lijnen die hier lopen. Vandaag staat op de planning om te gaan fietsen in central park.Zo gezegd, zo gedaan, fiets gaan huren en op naar central park. Het is hier ook erg warm zeg, ik wil niet klagen😊, maar het was wel warm met fietsen🥵. Het was bergje op en bergje af, we zijn af en toe afgestapt om het park te bekijken, je herkent sommige plekken van films, dat is leuk om te zien. Na een aantal uurtjes in central park vertoefd te hebben zijn we de fietsen weer in gaan leveren, daarna zijn we bij een bakkertje lekker gaan lunchen.Daarna weer een heel stuk gelopen, nog een keer naar Brayant park, waar we op een terrasje wat zijn gaan drinken. Voordat we het wisten was het alweer tijd om wat te gaan eten, we zijn een pizzapunt gaan eten. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben als ik thuis weer gewoon kan eten, en daar bedoel ik een lekkere aardappel mee, ik heb het idee dat je hier alleen maar🍔🍟🌭🍕🍜krijgt . Iedere keer als we terug naar het hotel gaan, neem ik een bakje vers fruit mee mmmmm. Morgen gaan Rick, Denise en Fenna naar huis😢, ik zal ze gaan missen, we hebben een leuke vakantie met hun gehad. We zijn vandaag op tijd terug naar het hotel gegaan😴😴😴

1. Sylvia:
    24 juni 2019
    Nou zeg wat een uitzicht over New York geweldig. Zou ook hoogtevrees hebben gehad🤣🤣en wat een mensen massa.Geniet er nog van. En voor Rick,Denise en Fenna een goeiereis ✈terug naar huis🤗Antal en Sylvia
  2. Tiny meijers-grossegger:
    mooi mooi mooi ,geweldig ,wat leuk alles
  3. Pierre & Henny:
    24 juni 2019
    Fantastisch !! En inderdaad veel herkenningspunten uit films. Komisch, van die putdeksels. Dacht eigenlijk dat de filmmakers die rook ontwikkelden om de film spannender te maken. En dan die drukte ! Wat jullie daar in een dag tegenkomen van mensen zie je hier misschien nog niet in een hele week. Zou leuk zijn als jullie ook nog zo'n hondenuitlater tegenkomt. Kunnen jullie dat aan Quincy vertellen.
  4. Wilma van Beek:
    24 juni 2019
    Hoi Angelique, het is echt geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken zowel in Canada en New York en ook hoe jullie alles samen organiseren en dan ook mooie foto's ha ha in New York zeker geen last van muggen veel plezier nog de komende dagen
  5. Maria en albert:
    25 juni 2019
    Wat een hoop leuke foto's. Wat een stad zo groot en veel hoge gebouwen. Veel mensen maar toch ook parken waar je lekker kunt vertoeven. Alles is daar groot en veel. Geweldig. Jammer voor Rick Denise en Fenna dat het er weer op zit, maar ze kunnen wel terug kijken op een geweldige vakantie. Jammer alleen voor Fenna want zij zal zich hier niets meer van kunnen herinneren later. Wel weer leuk voor Rick en Denise want zij moeten deze reis nog eens over doen als Fenna een paar jaartjes ouder is. Goh wat is dat jammer he opa en oma.jullie moeten dan ook weer mee want anders is het niet hetzelfde.ha ha ha. Nou amuseer jullie verder en tot gauwxxxx.