Brisbane

26 april 2024 - Aspley, Australië

Vandaag richting Brisbane vertrokken. Maar voordat we weggingen zijn we nog even naar de grote supermarkt gegaan. Nou ik kan je zeggen dat was wat. Wij met de camper, hier in Australië zijn de parkeerplaatsen bij de winkels niet voor campers gemaakt. Met 2 grote campers over een parkeerplaats rijden waar het afgeladen vol was🫣. Tot overmaat van ramp reed Eric met de camper tegen een draad aan waarop stond dat de voertuig niet hoger als 2.25 m mocht zijn. (Ons voertuig is 3.5 hoog) we zagen de palen  helemaal wiebelen.  Al met al, we moesten op de bewaking wachten maar die was heel vriendelijk, die zei ook dat het vaker gebeurde. En gelukkig geen schade aan de camper. Nou de camper maar in een park gezet vlakbij het winkelcentrum. Frans mocht vandaag mee naar de winkel🤣, hij heeft zich goed gedragen.  Daarna onze reis naar Brisbane vervolgd. Het was heel erg druk op de weg vandaag, we zijn ook naar een camping buiten de stad gegaan. Leuke camping, vriendelijke mensen. We hebben vanmiddag rustig aan gedaan en zijn vanavond gaan uit eten.  Er zat een spin vanmorgen op de camper, nou ik hoop dat ze weg blijven brrrr. Ik merk wel dat we steeds meer op moeten letten wat betreft slangen, deze kanten op zitten er veel. Je ziet ze slecht in het gras. Morgen gaan we het centrum van Brisbane in. De feestdag was gisteren Enzikday.

Tot morgen

1. Natalie en Joey:
    26 april 2024
    Super leuke verhalen en mooie foto's steeds 😍 Alleen die verrekte spin 😫 Hopelijk blijven ze idd weg 🤞🏻 Amuseer jullie😘
  2. Antal en Sylvia:
    26 april 2024
    Spinnen, slangen 😬 "gezellig".
    Wel nog foto van een slang maken 😉.
  3. Annie:
    27 april 2024
    Lief dat Frans nu mee mocht.🤣🤣🤣🤣🤣

Jouw reactie