De indruk

23 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

Het is hier overweldigend, een drukke stad maar met veel dingen te doen. Aan het einde van de dag zijn we ook helemaal op, moe maar voldaan.We gaan beginnen met de metro, dat was puzzelen, maar is gelukt.  De eerste dag hebben we de hop on hop off bus genomen om een indruk van de stad te krijgen. We zijn bij de brooklynbridge uitgestapt en hebben erover heen gelopen, dat was nog een flinke brug hihihi. Daarna zijn we naar Ground zero gegaan en door naar het museum van 9-11, was wel indrukwekkend moet ik zeggen. Na het museum hebben we afscheid genomen van Rick en Denise, want die gingen een avondje op stap, en Fenna bleef bij ons. We zijn even gaan zitten en hebben ons iets te eten gepakt bij 1 van de kraampjes die daar stonden. Voor fenna een ijsje, waar ze van gesmult heeft.We hebben de hop on hop off bus weer verder genomen en zijn (een paar uur later) langzaam naar het hotel van Rick en Denise gelopen,maar eerst nog een happy meal  voor Fenna. Na veel gepraat om binnen te komen hebben we s'avonds rustig nog een filmpje gekeken op de kamer, Fenna wilde niet slapen hihihi. Toen Rick en Denise terug kwamen hebben we beneden in de lobby nog wat gedronken met z'n alle.Daarna zijn Frans en ik een Subway gaan zoeken om terug te gaan naar het hotel, maar dat was niet zo eenvoudig 🤭. uiteindelijk wel gelukt, maar het blijft toch nog even puzzelen. In andere steden ging de metro ons goed af, maar hier is het toch puzzelen en niet zo eenvoudig 🤔.

1. Tiny:
    23 juni 2019
    weer een mooie ervaring rijker,
  2. Sylvia:
    23 juni 2019
    Veel plezier en geniet van deze geweldige stad🌉🌇,maak ook nog wat indrukwekkende foto's 📸voor ons.🤣🤣 Antal en sylvia🤗
  3. Maria en albert:
    25 juni 2019
    Daar ben ik dan weer . Moeilijk in New York om je weg te vinden, daar kan ik me iets bij voorstellen. Het is ook een heeeeeeeeeel grote stad, maar je ziet het lukt. Leuk met Fenna even alleen . Geniet ervan en tot gauwxxxx.