Coney Iland

26 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

Het was een lange rit met de metro naar Coney Iland, meer dan een uur. We hadden afgesproken bij de ingang van het luna park met Rick, Denise en Fenna. De zouden wat later komen omdat ze alles al ingepakt moesten hebben, maar de kwamen niet veel later als ons aan, maar er ging alleen iets met de communicatie mis, want de Wi-Fi deed het niet, ik kreeg 1,5 uur later pas het bericht binnen🤭. Frans en ik zijn toen we aankwamen over de boulevard gaan wandelen en zijn daarna op een terras wat gaan nuttigen. In de zon is het erg warm pfff.We zijn daarna nog door het Luna park gaan lopen, en op een gegeven moment vonden we Rick en Denise ook. Toch weer even op het terras wat drinken, moeten we toch bijhouden he😉.Daarna terug naar het Luna park, het gedeelte voor de kleintjes. Wat heeft Fenna daar genoten, je zag haar soms echt stralen,heerlijk. Dat we maar niet zeggen dat de kermis bij ons duur is, hier kost 1 ritje bijna 5 euro. Maar als je die kleine ziet, daar kan geen euro tegenop😋.Fenna had hier nog wel uren kunnen blijven, ze vond het helemaal niets dat we bij het Luna park weggingen. We zijn nog een stukje boulevard en daarna de pier over gelopen. Op de pier waren verschillende vissers, ze vingen zowel vis als krabben.Ik vond het alleen niets dat iemand lol en het lijden van zo'n vis had, hij stak met een mes in die vis en ging een vreugde dansje doen, die sukkel, die vis leefde nog. Niets voor mij dus. Daarna zijn we toch maar weer naar de metro gegaan, want Rick en Denise moeten op tijd naar het vliegveld. Frans en ik zijn een heel stuk met de metro mee gegaan, en dan komt toch het ogenblik waarop je afscheid  moet nemen. Ik vond het moeilijk, maar ik heb me goed gehouden. Ik zie ze zaterdag wel weer hoor, maar ik vind afscheid nemen gewoon verschrikkelijk. Frans en ik zijn naar het empire state building gegaan, we zijn eerst nog even wat gaan eten, want we wilden de empire state building in het donker bezoeken.Het was prachtig, al die lichtjes, new york by night. Rond half 11 zijn we terug naar het hotel gegaan met de metro, we hadden geen voeten meer over😂😂.De vierdaagse is er niets bij😜

1. Tiny:
    wauw
  2. Gaby:
    27 juni 2019
    Lieve Frans en Angelique, heb jullie hele reis gevolgd. Wat een belevenis, mooie verhalen en prachtige foto’s. Best jammer dat het nu bijna voorbij is, maar ben ook blij als jullie weer veilig thuis zijn. Nog bedankt voor jullie lieve kaart en proficiat met het mooie nieuws van Rick en Denise. Geniet nog de laatste dagen en veilige reis terug!
  3. Maria en albert:
    27 juni 2019
    Ja die terrassen moet je allemaal uitproberen. Het is daar ook warm dus veel drinken anders droog je uit. Het is een stad waar je nooit uitgekeken raakt volgens mij. Prachtig . Nu nog een paar daagjes zonder de Kids. Wat zullen zij het jammer vinden om naar huis te gaan, want daar wacht weer hun werk. Geniet nog even van de reis de groetjes aan Frans en tot gauwxxxx.