Thuiskomst

29 juni 2019 - Heerlen, Nederland

Hoi allemaal, we zijn weer veilig thuis. Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze verhalen, het zit er nu helaas weer op. Tot de volgende grote vakantie😉😘

1. Tiny:
    29 juni 2019
    ik vond t heerlijk om een beetje mee te reizen ,fijn dat jullie weer thuis zijn ,maar ook jammer,tot gauw weer
  2. Maria en albert:
    30 juni 2019
    Ik zal de verhaaltjes missen😢nu moet ik weer een nieuwe invulling vinden s'morgens bij mijn ontbijtje. Geniet nog even van je thuis zijn en dan weer met frisse zin aan het werk. Groetjes aan Frans en tot gauwxxxx.
  3. Juul lemeer:
    Gelukkig dat jullie veilig thuis zijn...... Tot over een maand!!
    😘
  4. Sylvia:
    30 juni 2019
    We hebben zeker genoten van jullie geweldige avontuur.Geniet nog van jullie laatste vrije dagen thuis. Fijn dat we weer mee mochten genieten. Groetjes Antal en Sylvia😘
  5. Tonny en Henk:
    Angelique en Frans,

Jullie verhalen waren geweldig.
    Geniet thuis na van deze vakantie.