Saguenai

15 juni 2019 - La Malbaie, Canada

Van het ene nationale park naar het volgende, na 3 uur rijden arriveren we.onderweg zijn we boodschappen gaan doen, en nog even in een winkelcentrum geweest, daar hebben we wat gegeten. Aan het begin van het park waar we ons moeten inschrijven, plakken de muggen al op het raam😱.We zien Rick al vlijtig met zijn armen wapperen, maar daar trekken die muggen zich niets van aan😂. Op de camping plaats aangekomen zie ik in mijn ooghoek iets bewegen, ik draai me om en wat zie ik daar? Een stekelvarken, geweldig. Ik meteen de camera pakken, geluidjes maken, (alsof ik het tegen een hond heb🤦‍♀️) dat beest kijkt ook achterom alsof die wil zeggen wat moet je😂. Ook op deze camping zijn we van de buitenwereld afgesloten, zelfs bij het visitors centrum hebben ze geen Wi-Fi. Vanwege de vele muggen zijn we niet buiten gaan zitten maar zijn we in de camper gebleven, ik heb gekookt en  s'avonds weer gekaart.

1. Tiny meijers-grossegger:
    15 juni 2019
    heerlijk ook ,de rust die jullie nemen ,wat een prachtvakantie
  2. Maria en albert:
    15 juni 2019
    Lastig he al die muggen,maar het land blijft mooi. Je schrijft nu gelukkig dat je met Frans gekaart hebt. De andere keren schreef je dat je met Frans nog wat spelletjes gedaan had. Hier willen we niet verder over na denken ha ha ha . Is het weer alweer wat beter? Hier wel en het wordt nog warmer. Heerlijk weer zon. Wens Frans en Rick een fijne vaderdag voor zondag . De groetjes ook van Albert en tot gauwxxxx.
  3. Conny:
    16 juni 2019
    hey Angelique, je zult toch wel ondertussen van die rot muggen zijn gaan dromen iedere avond 🤣🤣🤣
  4. Marijke:
    23 juni 2019
    wat hebben jullie tot nu toe al een hoop gezien fantastisch ja de muggen niet fijn maar ja wat doe je er tegen ondanks de muggen nog een fijne voortzetting met deze prachtige reis.lieve groeten marijke