De klim

15 juni 2019 - La Malbaie, Canada

Het is mooi weer vandaag, we gaan een flinke Klim maken😅.Ik heb zitten twijfelen om die klim te gaan doen, omdat mijn conditie nul komma nul is🤭, maar ik heb het toch gedaan. Het was een prachtige wandeling naar boven, af en toe even stoppen, maar op de top had je een geweldig uitzicht, de moeite waard. De terug weg is voor mij een eitje😉.Ik ben blij dat ik doorgezet heb, ook dankzij Frans, die heeft me af en toe moeten motiveren🤣. Moe maar voldaan terug naar de camping, wat de eten gemaakt en voor de rest rustig aan gedaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tiny meijers-grossegger:
    15 juni 2019
    nou ,alweer een mooie dag gehad,heerlijk toch
  2. Sylvia:
    15 juni 2019
    Toppy👍Angelique we zijn trots op je😁 en de andere natuurlijk ook🤣 nog veel plezier met die 🦟
  3. Maria en albert:
    15 juni 2019
    Wat goed van jou om zo'n klim te maken. Ik doe het je niet na. Heerlijk om daarna lekker uit te rusten . Hoe is het met je zoon , schoondochter en kleindochter. Ik hoor niets meer over hun, of zijn zij al naar huis of hebben zij een andere route genomen? Veel plezier nog en tot gauwxxxx.
  4. Pierre & Henny:
    16 juni 2019
    Tja, je moet er wat voor over hebben. Maar eerlijk is eerlijk, dan heb je ook wat.
    Man, wat is de wereld toch mooi !!!
    Sterkte met de spierpijn en we verheugen ons al op jullie volgende avontuur.
  5. Conny:
    16 juni 2019
    Goed zo Angelique je moet er iets voor over hebben inderdaad 🎉🎉🎉