Rainy day

16 juni 2019 - Bois-des-Filion, Canada

Het is vandaag slecht weer, veel regen. We zijn naar het visitors centrum gegaan om te kijken welke wandel route we het beste kunnen nemen, er was eigenlijk maar 1 route wat we met fenna konden doen. We hebben besloten  dat Rick en Frans naar boven de berg op zouden klimmen, daar heb je een mooi uitzicht op de fjorden.Denise, Fenna en ik hebben ervoor gekozen om een dorpje te gaan bezoeken waar ze winkeltjes hebben. Nou dat hebben we geweten, we moesten 50 minuten rijden om maar een winkel te vinden, was hetzelfde winkel centrum als de dag ervoor😂.Maar toch 2 uurtjes bezig geweest,Fenna lijkt wel een beroemdheid zeg, echt iedereen zegt ooooo beautiful girl, er was zelfs een vrouw die ging 2 andere vrouwen halen om naar Fenna te kijken. Die Fenna zal wel denken wat een gekken. Als we hier met de pet rond zouden gaan, zouden we de vakantie er bijna uit hebben,😜grapje natuurlijk. Ik ben ook super trots op mijn kleinkinderen.  daarna gauw terug om de heren op te halen. Die waren eerder klaar met de wandeling als gedacht. Het bleek een hele klim te zijn geweest, en het uitzicht was wel mooi maar helaas slecht weer, zie je toch minder. Op de camping weer wat gekookt en rustig aan gedaan. En geen spelletjes gedaan,Maria.Als we met z'n tweeën zijn doen we quixx of skip bo hahahaha. Frans ging vroeg slapen, ik heb geprobeerd te slapen maar ben nog op muggen jacht moeten gaan in de camper😅. Ik heb geprobeerd ze te vangen, zoals Rick dat doet. Met een handdoek wappen, naar het licht en dan killen.😂Nou mij lukte dat niet, uiteindelijk toch in slaapgevallen. Morgen weer een lange rit voor de boeg.

1. Maria en albert:
    16 juni 2019
    Oh zo'niet spelletjes doen jullie als je alleen bent met Frans. Valt me dat even tegen van jullie ha ha ha . Wat zul je trots geweest zijn met je kleindochter. Leuk he. Ben je vandaag maar niet de berg mee opgeklommen. Twee keer achter elkaar is ook wat Veel van het goeie he. Gezellig vrouwendag gehad. Wij hebben vandaag vaderdag. Is dat daar ook? Wij wensen jullie ook weer een fijne dag en tot gauwxxxx.
  2. Tiny meijers-grossegger:
    16 juni 2019
    even van elkaar gescheiden is ook eens lekker ,wel grappig dat je bij tzelfde winkelcentum uitkwam ,hahaha,en Fenna ,ja fenna is gewoon n beauty <3
  3. Anja:
    16 juni 2019
    Wat een geweldige reis een heel avontuur. Je moet wel durven 😱. Op veel plekjen zomaar in de natuur.
    Nog een hele mooie tijd, en genieten!
  4. Conny:
    16 juni 2019
    Leuk dat iedereen zo naar je kleindochtertje keek, om trots oo te zijn. en Angelique .... geen spelletjes met Frans gedaan? 😂😂😂 hoe kan dat nou? 😀