Jacques Cartier

12 juni 2019

We hebben vandaag een flink stuk gereden, 4,5 uur. Ze hadden een regenachtige dag voorspelt vandaag, dus en perfecte dag om te rijden. We zijn nu in het nationale park Jacques cartier(het is geen horloge😉).Ook hier ben je van de buitenwereld afgesloten. Wi-Fi alleen in het visitors centrum, maar dat is niet erg daar kiezen we voor, heerlijk in de natuur. Aangekomen in Cartier deed het meisje aan het begin van het park, spannend of er wel plek was voor de campers, omdat we niet hadden gereserveerd, maar het was ook haar eerste dag zei ze, dus wij door naar de visitors centrum. Daar aangekomen kregen we te horen dat het geen probleem was, in het weekend zou het wel een probleem zijn geweest. We kregen ook een blad mee waarop  allemaal wandel routes stonden. We hebben er s'middags nog 1 gelopen,het is hier echt prachtig. In de namiddag nog gekookt voor ons vijven,daarna nog gedoucht, ook hier moet je looneys betalen voor te douchen. Het scheelde niet veel of ik lag plat in de douche, ik gleed bijna uit, het was zo glad(en dan heb ik nog slippers aan).Daarna nog een paar spelletjes met Frans gedaan. Was een lange maar mooie dag .Nu zijn we ook moe😴.

1. Tiny meijers-grossegger:
    12 juni 2019
    nou lekker slapen dan ,en morgen weer een nieuwe mooie dag ,groet frans
  2. Nic xx:
    Prachtige verhalen , Erg leuk om te lezen, veel
    Plezier met zijn vijfjes ! Xx
  3. Maria en albert:
    12 juni 2019
    Jullie rijden Veel, maar wandelen ook veel. Bij jullie regent het ,maar hier ook. Wil je wel een beetje beter oppassen dadelijk kom je met gebroken armen of benen op huis aan. Ik hoop voor jullie dat het weer iets beter gaat worden. Regen is niet fijn . Doe de groetjes aan iedereen en tot gauw. ( als het lukt neem dan nog wat foto's van de stadjes en dorpjes waar je doorheen rijdt).xxxxx
  4. Conny:
    12 juni 2019
    heel veel plezier nog, en de volgende keer badslippers aan doen.