Mont trem blant

11 juni 2019 - Mont-Tremblant, Canada

Een hele mond vol, we zitten ook in het Franstalige gebied van Canada. We hebben vandaag ongeveer 2,5 uur gereden, Fenna was het er vandaag niet mee eens. We zijn onderweg even gestopt en haar bij een speeltuin laten spelen, daarna was het ook goed. Het toeval wilde dat we ergens gestopt waren waar je ook niet kon kopen, tot genoegen van de heren.Alcohol krijg je in Canada alleen maar bij de "slijterij". in supermarkten mogen ze niets van alcohol verkopen.Maar niet afwijken, de reis is goed verlopen.Op de camping aangekomen,(het is een mooie camping) zijn we met 1 camper gezamenlijk naar het plaatsje zelf gegaan om wat te gaan eten. We hebben gekozen voor de Italiaan, eindelijk mijn pizza, waar ik al een tijdje zin in had. Het is een klein plaatsje, zoals veel plaatsjes in Canada .De rest van de dag is voor Fenna, dat heeft ze zeker verdient,ze doet het zo goed deze vakantie, geweldig. Terug op de camping zijn we eerst een klein stukje gaan lopen met Fenna en toen naar de speeltuin. De eigenaar van de camping(dat denken wij hihihi) heeft zelfs een luchtkussen opgeblazen voor Fenna, met een motortje natuurlijk(voor degene die dachten dat hij dat met de mond zou doen😂😂).Het kind komt weer naar boven he, dus wij allemaal, om de beurt natuurlijk, met Fenna op het luchtkussen springen. het is zo rustig dat we alles voor ons zelf hadden. Wat heeft Fenna genoten vanmiddag, en wij ook natuurlijk. Daarna tafeltennis, flipperen en biljarten gedaan, daar heb je"looneys" voor nodig, die hebben we onze reis zowiezo veel nodig, dat zijn munten van 1 dollar.  Vanavond zijn we met zijn vieren gaan kijken om onze route aan te passen. Morgen een flink stuk rijden, we vertrekken vroeg.

1. Tiny meijers-grossegger:
    11 juni 2019
    veilige voortzetting dan maar weer
  2. Maria en albert:
    11 juni 2019
    Ook leuk weer even kind zijn he . Waar zijn je foto's van het dorp en omgeving? Heb je die maar niet gemaakt omdat je weer helemaal kind wilde zijn ? Volgende keer dan toch maar weer een beetje volwassen en graag foto's van de omgeving ha ha ha . Fenna doet het echt goed he. Heerlijk dat ze er bij is , dan doe je ook nog heel andere dingen. Er moet wel een hoop gereden worden om een hoop te zien. Als jullie terug komen van vakantie moeten jullie eerst nog een week minstens rust nemen om weer te gaan werken ha ha ha . Veel plezier nog en tot gauwxxxx.
  3. Ilse:
    11 juni 2019
    Vandaag heeft mevr e de foto's gekeken ze vond het geweldig om te zien ....een fijne en veilige reis verder .groetjes