De overtocht

4 juni 2019 - Spring Bay, Canada

Vandaag gaan we met de boot over maar Manitoulan Iland.De tocht duurt 2 uur.Het was heerlijk uit de wind, ik de zon op het dek.Er gaat maar 2x  een boot over op een dag, we hadden de eerste. Aangekomen op het eiland zijn we doorgereden naar het plaatsje,lake Mindemoya.  We hebben een camping met een geweldig uitzicht op het meer. We hebben besloten om vandaag wat rust te nemen bij de camper.Rick is ziek, die heeft de griep.We hebben gewassen, ik heb gekookt, we hebben genoten van het uitzicht en savonds gezellig een kampvuurtje gemaakt. Frans en ik hebben nog een spelletje gedaan en zijn gaan slapen.

1. Tiny meijers-grossegger:
    4 juni 2019
    beterscha voor rik ,zodat hij snel weer kan genieten van alles
  2. Anja:
    4 juni 2019
    Mooie foto's en idd beterschap voor Rick🍀
  3. Pierre & Henny:
    4 juni 2019
    Hopelijk steekt Rick niemand aan. Echt vervelend voor hem.
    Prachtige omgeving. Wat hebben jullie eigenlijk al veel gezien in deze korte tijd. Nog heel veel plezier want dan kunnen wij meegenieten.
  4. Sylvia:
    4 juni 2019
    Nou dat ziet er weer geweldig uit allemaal. Beterschap voor Rick. En geniet even van de rust.🤗
  5. Conny:
    4 juni 2019
    heel veel beterschap voor Rick,, en lekker verder genieten van jullie geweldige reis
  6. Gerrie:
    5 juni 2019
    Wat naar voor Rick,
    Beterschap en wat een prachtige foto's
  7. Maria en albert:
    5 juni 2019
    Nog ziek oh wat jammer zo mist hij heel veel leuke dingen. Verwen hem maar wat worst hij misschien vlugger beter ha ha ha. Ondanks ziekte maak het jullie gezellig en doe leuke dingen . Groetjesxxxx