Grotto

4 juni 2019 - Spring Bay, Canada

We zijn er weer hihihi, Wat is het koud hier in Tobermorry zeg. Het zonnetje schijnt maar een ijskoude wind.We zijn naar het dorpje zelf geweest, we wilden met de boot naar flowerpot Eiland gaan, maar er ging geen boot omdat er wind was. Zijn we naar de vuurtoren gegaan. Daarna terug naar het dorp, waar we wat gegeten hebben. Vervolgens zijn we naar de Grotto gegaan, was eerst een stuk wandelen om vervolgens van het uitzicht te kunnen genieten. 'Er stonden waarschuwings borden dat het gevaarlijk was om het water in te gaan. Toch heb je altijd mensen die het toch proberen. Er was een jongen die het toch deed, die kwam er nog goed vanaf. Maar toen wij weg wilden lopen was zijn vader/ broer , in het water gevallen of gesprongen dat heb ik niet gezien. Maar een omstander is hem uit het water moeten redden. Die man was helemaal in shock, helemaal onderkoeld. Hij kreeg hulp van omstanders, dus zijn wij terug gelopen naar de camper.Onderweg nog wat fire wood mee genomen. Bij de camping aangekomen heb ik tortillas gemaakt, we hebben binnen gegeten, het was zo koud buiten. Daarna zijn Rick en Denise terug naar hun camper gegaan, en hebben Frans en ik nog een spelletje gedaan, wel de verwarming aangezet. En dan te bedenken dat het in Nederland 32 graden is hihihi.

1. Tiny meijers-grossegger:
    4 juni 2019
    ik zou zeggen ,lekker tegen elkaar kruipen dan maar
  2. Conny:
    heerlijk zo in de camper, en lekker dicht tegen elkaar aan, dan heb je het ook zo 32 graden
  3. Maria en albert:
    5 juni 2019
    Hier is het inderdaad warmer maar vandaag de 5de juni regent het.😢.gisteren ook regen , maar de temperatuur was heerlijk. Ik ben wel niet in heerlen maar in middelburg. Was het voor die branieschoppers bijna afgelopen de vakantie. Dom he om het toch uit te proberen, maar je ziet het is vlug gebeurd. Gezellig met z'n allen in de camper . Knusjes bij elkaar. 😁😁 houd het gezellig 🙋
  4. Gerrie:
    Lekker bibberen saampjes
    En hier was het niet uit te houden zo benauwd . Bah