Lazy wednesday

24 april 2024 - Byron Bay, Australië

Om 7 uur weer uit de veren, en heerlijk over het strand een wandeling maken. Dat moest je altijd kunnen doen (voor je werk bijvoorbeeld). Daarna terug naar de camper, de rest is ook ontwaakt. Rustig even koffie drinken en wat eten, alles op het gemak. Het weer was een beetje mwa mwa, dus besloten we om even verderop naar een klein winkelcentrumpje te gaan. Want toch even iets halen voor de hoest, die wil maar niet weggaan. Daarna even bij een gezellig bakkertje  een Australian pie voor Frans en Eric gehaald (wilde Frans toch eens proberen), anja en ik een soort saucijzenbroodje. Frans vond het lekker. Op de terugweg was ik een foto van een mooie bloem aan het maken, toen er een vrouw achter mij stond een zegt heb je de python gezien, dus ik kijk haar aan, zegt ze de snake. Nou ik schrok me rot zeg. Ze legde uit dat er daar toch wel zaten en dat we uit moesten kijken met lopen dat we er niet op gingen staan. Opletten dusssss. We hadden besloten om weer lekker naar het strand te gaan want de zon was er weer. Daar aangekomen gingen Frans,Eric en Anja een strandwandeling maken. Ik merkte dat ik gister een beetje verbrand was, want op die plekken was de zon gevoelig. Ik strooide een stukje van een koekje naar een meeuw nou toen kwamen er in een keer ik weet niet hoeveel meeuwen. In de namiddag zijn we nog een spelletje gaan doen, vrouwen gewonnen. Samen eten gemaakt en bij de gezamenlijke keuken gaan eten, het was er druk maar erg gezellig. Je leert  altijd weer mensen kennen waar je een praatje mee maakt. Er zaten 3 uilen in de boom vandaag bij de camper. Sliepen de hele dag hihihi. Dus al met al vandaag een lazy dag. Morgen gaan we weer verder naar de gold coast.

Tot morgen

1. Sophie:
    24 april 2024
    Leuke verhalen Angelique, nog veel plezier
  2. Antal en Sylvia:
    24 april 2024
    Ook een lazy day is vakantie, veel plezier en geniet ervan.
  3. Cor Theunissen:
    24 april 2024
    Hoi luitjes..geweldig dat reisverslag van jullie..komen weer een hoop herinneringen naar boven.morgen naar de gold coast zullen jullie ook fantastisch vinden,geniet er maar van,en van alles wat er nog gaat komen.
  4. Marijke:
    24 april 2024
    Heerlijk zo aan het strand wandelen geeft zo'n v rij gevoel.kijk dan maar goed uit voor de snakes.nog veel fijne dagen enjoy
  5. Maria en albert:
    25 april 2024
    Echt weer een actie van jou. Bloemetjes fotograferen en nergens anders meer op letten ha ha ha. Hier kan dat maar daar niet. Mooi die foto met dat doorkijkje naar de zee. Die foto kon zo maar in Zeeland, ergens in de duinen gemaakt kunnen zijn. Heerlijk ook dat mooie weer. Hier is het veel regen en kou. Als jullie straks naar huis komen is die Frans zo zwart als een neger. Geniet er van en tot de volgende xxx.

Jouw reactie