Noosa Heads

2 mei 2024 - Noosaville, Australië

We zijn in Noosa Heads aangekomen. Eerste dag zijn we naar het plaatsje toe gelopen. Terwijl Anja en ik een paar boodschapjes gingen halen zijn de heren bij een Indiaas restaurant gaan zitten om iets te drinken. Toen we terug kwamen hebben ze ook nog iets te eten besteld, ze waren helemaal in hun nopjes. De rest van de dag rustig aan gedaan en naar het zwembad gegaan. De tweede dag zijn we de coastel walk gaan lopen. Dat was een prachtige wandeling langs de kust(niet over het zand). We hebben zelfs dolfijnen gezien, helaas niet op de foto kunnen zetten want ze waren erg snel. Maar heel mooi. Onderweg ook nog een slang gezien, was een mooie. We hebben veel regen gehad onderweg, zelfs stortbuien, we kwamen kletsnat bij de camper aan. Op de camping zijn we ons allemaal weer droog gaan verzorgen. In de middag zijn we nog naar het stadje gereden. Ik zag een leuk joggingpak, ik gepast, die zat heerlijk en zag er leuk uit. Er stond 100 dollar, ik wil gaan betalen zie ik 200 dollar staan. Ik zeg dat kan niet. Zegt ze 100 dollar each, dus per item. Nou de rest had de grootste lol natuurlijk. Ik heb het natuurlijk niet genomen. Ik had het kunnen weten want we zitten in de pc hoofdstraat  van Noosa heads. We hebben er wel lol om gehad en dat was het belangrijkste. We hebben gisteren veel regen gehad, maar ja die dagen zitten er ook tussen helaas. Vandaag rijden we naar Hervey Bayer.

Groetjesssssss

1. Monique Kragt:
    3 mei 2024
    Ondanks het weer is het daar wel prachtig.
    Hier is het weer niet veel beter. Gisteren een flinke hoosbui gehad. Vandaag zal het hier ook blijven regenen.
  2. Tiny meijers-grossegger:
    3 mei 2024
    heerlijk ,ik geniet van je verhalen .....
  3. Maria en albert:
    3 mei 2024
    Hele mooie foto's van de omgeving. De slang van de foto was dat die mooie slang? Nou hij is groot, maar ik vind het maar een griezel. Geef Frans een glas bier mooi weer en een terras, dan is hij helemaal in zijn nopjes. En lekker eten natuurlijk ha ha ha. Amuseer jullie nog en tot morgen.
  4. Antal en Sylvia:
    3 mei 2024
    Hele mooie foto's maar die slang 🐍, is niet mijn ding 😬😂😂
  5. Marijke:
    3 mei 2024
    Hier ook hoosbuien gehad jullie genieten enorm echt leuk om te lezen.ik reis nog lekker mee.k

Jouw reactie