Sunshine coast

28 april 2024 - Sunshine Coast, Australië

Vanmorgen op de camping nog een possum gezien, wat een leuke diertjes. Hij pakte het brood uit mijn handen die ik gaf. Na alles ingepakt te hebben zijn we doorgereden naar de Sunshine coast. Daar blijven we ook 3 a 4 dagen. Toen we aan kwamen rijden was er een marktje.  Dus na het inchecken wilden Anja en ik naar de markt. Maar jammer dan, want toen we aankwamen waren ze de stands af aan het breken. Het duurde maar tot 12 uur. Na een paar winkeltjes bekeken te hebben, zijn we terug gegaan. Wat een mooie locatie weer. We liggen aan het water met de camper. We zijn vanmiddag naar het strand gegaan. Water was weer heerlijk en de zon ook. In de namiddag en avond hebben we regen gehad. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om zelf saté en satésaus te maken. Hebben we vanavond ook lekker van gegeten. Nog een spelletje gedaan en op tijd gaan slapen. Morgen gaan we naar de Steve Irwin zoo.

Tot morgen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Antal en Sylvia:
    29 april 2024
    Lekkerrrrr saté, zal wel smaken. Veel plezier allemaal 😎😎
  2. Pierre & Henny:
    29 april 2024
    Heerlijk , jullie hebben een echte " zen-vakantie " . Niets moet en van alles mag. Helemaal top, volhouden zo !!!

Jouw reactie