Hervey Bay

4 mei 2024 - Hervey Bay, Australië

Nadat we gisteren een kleine 200 km gereden hadden, zijn we nog even gestopt bij een overdekt winkel centrum om onze australie telefoon weer op te waarderen. Het werkt perfect, we hebben altijd internet en zijn altijd bereikbaar. Ook als we onderweg zijn kunnen we altijd contact maken met elkaar om bv even te stoppen om te tanken of zo. Het is ideaal. Na het winkelcentrum zijn we naar de camping gereden in Hervey bay. Het was een regenachtige dag. We hebben nog een stuk gelopen en zijn nog gaan uit eten. Vandaag hebben we een flink stuk gelopen om naar een marktje te gaan. Nou je raad het al, toen we aankwamen waren ze net alles op aan het ruimen. Ook deze markt duurde maar tot 12 uur pffff. We zijn een kop koffie gaan drinken en daarna nog over de pier gaan lopen, het uitzicht was mooi. Daarna weer terug gaan lopen, maar we hadden veel te zien, want er reden constant (ik weet niet hoeveel) wel honderd verschillende old timers op en neer door de straat. Was geweldig om te zien. Allemaal mensen zaten aan de kant van de weg te kijken, heel leuk. We zijn nog even wat gaan drinken gezellig.Frans vind de biertjes hier net zo lekker als thuis Maria😉Het begon weer te regenen, en als het hier regent dan regent het goed. We wilden voor 5 uur terug bij de camping zijn omdat we een excursie voor morgen wilde boeken, en die waren er maar tot 5 uur. Dus dat werd toch door de regen lopen en Anja ging met mij mee. We kwamen aan en wilden boeken maar het was al vol. Ze gaf aan dat we konden proberen om zelf te bellen en kijken of er geen uitvallers waren. Zo gezegd, zo gedaan, we hebben gelukkig kunnen boeken. Anders moesten wij een dag langer hier blijven en dat is zonde van onze tijd. We gaan morgen op excursie naar fraser Iland. Dat is de grootste zand eiland ter wereld. Daar kan je alleen maar met een speciaal voertuig op (een 4 wiel aandrijver). Deze excursie duurt een hele dag. We hopen alleen dat we goed weer hebben, in ieder geval droog. Want we hebben al 3 dagen regen. En de weersvoorspellingen hier klopt niets van. Maar ja, we amuseren ons toch wel hier hoor, maar een zonnetje is natuurijk altijd leuk hihihi. Ik laat morgen weten hoe het geweest is.

Tot morgen

1. Miranda en Cor:
    4 mei 2024
    Super cool allemaal een troost hier regent het ook hihih
  2. Maria en albert:
    4 mei 2024
    Wat jammer dat de markten maar steeds tot 12uur zijn,maar de aanhouder wint. Ik had het wel gedacht dat de pilsjes zouden smaken ha ha ha. Nu alleen nog het mooie weer. Ik ben benieuwd of dat ook anders aanvoelt dat zandeiland. Amuseer jullie en ik zal duimen voor mooi weer.
  3. Marijke:
    4 mei 2024
    Ja hopelijk betef weer voot de excursie morgen.maar ja het is hier niet anders alhoewel dat v geen troost is voor jullie.houd moed.komt vast goed
  4. Antal en Sylvia:
    5 mei 2024
    Veel plezier morgen met de excursie.
    Biertjes smaken ook bij regenachtig weer 🤣🤣🤣🍺🍺proost.

Jouw reactie