Katoomba

14 april 2024 - Katoomba, Australië

Na een kleine 2 uurtjes rijden vandaag zijn we in Katoomba aangekomen. Na het inchecken op de camping zijn we naar het centrum van Katoomba gelopen. Zaten wel wat klimmetjes in pfff. Ik ben niet helemaal fit, en erg verkouden, dus had niet veel lucht😅. Maar gewoon rustig aan doen hihihi. Het was een klein plaatsje, niet zo heel bijzonder. We hebben een wrap taco gegeten nou ik stond in brand zeg, super pittig. Daarna weer terug gelopen dit keer de bergen af gelukkig. Eenmaal bij de camper even rustig aan gedaan. Wat een papegaaien  hier zeg die gewoon in het wild vliegen en lopen. Prachtig om te zien. Morgen een intensieve dag voor de boeg. We gaan naar de bleu mountains en de three sisters, dus dat word klimmen.

Dus tot morgggge

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Antal en Sylvia:
    14 april 2024
    Rustig aan en veel plezier.
  2. Natalie en Joey:
    14 april 2024
    Lijkt me zo sjiek allemaal 🤩 Zowel de natuur als ook de stadjes/dorpjes! Lijkt me echt een mooie mix 😍 Ook hier waren we erg blij dat jullie uit Sydney weg zijn 🥰 Mochten jullie een mogelijkheid zien dan mogen jullie een papegaai voor me meenemen 😉 haha. Wat een prachtige diertjes 😍 Have a lot of fun you lovely people❤️
  3. Marijke:
    14 april 2024
    Lijkt mij enig al die papegaaien die te zien zijn . Angelique Beterschap met je verkoudheid doe rustig aan met klimmen.
  4. Pascal:
    17 april 2024
    Pittig??? Weet je dat zeker?? 😂 het ziet er echt mooi uit allemaal. Ben jaloerss

Jouw reactie