Bulli beach

13 april 2024 - Thirroul, Australië

Gisteren de camper op gaan halen. We hebben een upgrade gehad met de camper.Dat wil zeggen dat we een iets luxere uitvoering hebben gekregen dan we hadden geboekt. We hebben een  camper van dit jaar,dus vrij nieuw. Het rijden hier is toch wel een dingetje in het begin. Je merkte dat iedereen toch wel een beetje gespannen was(behalve ik🤣). Op een paar stoepranden raken na, heeft Frans het heel goed gedaan. We zijn de eerste dag niet zo ver gaan rijden omdat we de camper nog moesten inruimen en boodschappen moesten gaan doen. We kwamen eerst bij een camping aan, nou daar wilde je niet dood gevonden worden, leek net op zo'n griezelfilm. We besloten nog wat verder te rijden naar Bulli beach. Daar was het wel mooi. Het strand ligt naast de camping. We hebben vandaag rustig aan gedaan. We zijn een stuk gaan wandelen langs de kust. Frans heeft zelfs gezwommen in de zee, hij zei dat het wel mee viel met de kou. Er waren wel prachtige hoge golven. Er waren ook genoeg surfers op het water. O ja Pamela Anderson was er ook nog, staat op de foto bij dat huisje 🤣🤣. Het was vandaag een relaxte dag.Omdat het bij de bleu mountains in het weekend erg druk is op de campings, is het beter om op zondag pas te gaan. Dus blijven we 2 nachten in Bulli beach. De konijnen lopen langs ons op de camping en gaan gewoon naast je stoel zitten. De papegaaien vliegen om je heen en zijn ook al zo tam. Zo mooi om te zien. Vanavond nog een spelletje gedaan, dames helaas verloren. Morgen reizen we naar Katoomba, naar de bleu mountains.

1. Miranda en Cor:
    13 april 2024
    Wow super nieuwe camper en ja links , waar jullie zijn geweest hebben wij ook gezien , kunnen echt meeleven geniet oi oi oi....
  2. Tiny meijers-grossegger:
    13 april 2024
    Goed dat jullie uit sydney zijn
  3. Marita:
    Mooie camper zeg, woh . Genieten zeg
    Inderdaad goed dat jullie uit Sydney zijn, gezien het nieuws. Lekker flexibel met een camper.
    Geniet maar lekker van alles wat jullie zien
  4. Antal en Sylvia:
    Sjun, ziet er goed uit.
    Nice baywatch chick en David Hasselhoff ook in aktie 🤣🤣🤣
  5. Maria en albert:
    13 april 2024
    Ik heb Pamela Anderson echt wel gezien. Ze zag er goed uit. Het lijkt me inderdaad wel even wennen om daar te rijden. Het is toch links hé. Nee dat lijkt me niet gemakkelijk. Jullie waren wel net op tijd weg uit Sydney. Een schietpartij in het winkelcentrum 4 doden. Zullen jullie toch ook wel van geschrokken zijn. Een fijne voortzetting van jullie avontuur.
  6. Annie:
    14 april 2024
    Geweldig. Echt genieten. Mooie natuur. Zal een super ervaring zijn.

Jouw reactie