Byron bay

23 april 2024 - Byron Bay, Australiƫ

Gisteren een stuk gereden naar Byron bay.Dit is een prachtige en levendige plaats. We blijven 3 dagen op deze camping staan. Hele mooie camping, paadje doorlopen en je staat op het strand. Geweldig šŸ˜. Maria de AustraliĆ«rs zijn hele aardige en behulpzame mensen echt relaxed. Je hebt er altijd wel eentje tussen zitten die niet leuk is maar dat is overal. Gisteren heeft het nog flink geregend. Maar ondanks dat zijn we toch naar de stad zelf geweest. Het is hier bekend om zijn surfers en haaien natuurlijk šŸ¤­. Het is een leuk stadje, waar we ook nog wat zijn gaan eten.Ā  We kregen er live muziek bij hihihi. Daarna zijn we met de taxi terug gegaan naar de camping. Vanmorgen was ik in kwart over 6 wakker, ik dacht ga lekker naar het strand. Maar ik was niet de enige die dat dacht. Er waren best al wat mensen, de een deed yoga, de ander vissen, wandelen enz. Ik heb ook een heerlijk stuk gewandeld. We zaten Vanmorgen een beetje in dubio want het ene moment gaf de internet regen aan en het andere moment zon. We kregen dus zon, dus zijn we heerlijk vandaag naar het strand gegaan.Ā  Ik heb nog een dik uur met Frans gewandeld en ben daarna nogĀ in de zee gaan zwemmen. Geen haai gezien. Ben een beetje verbrand maar dat trekt wel weg. Vanavond zijn we iets verder op van de camping gaan poolen, tenminste de heren. Nou half 10 kwamen we terug, toen was ik uitgeteld. Was een lange maar mooie dag. Kijken wat we morgen gaan doen.Ā

Tot morgen

Fotoā€™s

1. Marijke:
    23 april 2024
    Dat was zeker een heerlijke da g zo te horen ,heerl u j in langs de oceaan te wandelen.zeer relax
  2. Henny en Pierre:
    23 april 2024
    Ben maar blij dat je geen haai hebt gezien kan zomaar de laatste keer zijn.
    Geniet nog maar verder en verder en verder van jullie vakantie

Jouw reactie