De busrit

27 april 2024 - Aspley, Australië

Vandaag de stad Brisbane gaan verkennen. We vroegen aan een mevrouw die hier voor vast op de camping staat, of ze ons kon vertellen welke kant we op moesten voor de bushalte. Nou ze zou het ons wel wijzen aan het eind van de camping. Maar ze liep helemaal met ons mee waar we moesten zijn en dat we bij een automaat een kaartje moesten kopen, super aardig. De busrit duurde een half uur, en kwamen midden in het centrum uit. Wat we van Brisbane gezien hebben zag er goed en gezellig uit. Brisbane had ook nog veel groen in de stad. Er was zelfs een zwembad en een opgespoten strandje, waar mensen gewoon in konden zwemmen (gratis) en er werd veel gebruik van gemaakt. Nadat we geluncht hadden zijn we ook nog over een marktje gelopen. Het was daar een gezellige buurt. Op een gegeven moment waren we echt moe, van al dat lopen. We waren alle 4 aan vakantie toe🤣. Dus weer terug naar het busstation. Op een gegeven moment zat er een jongeman naast Frans op het bankje, hij was alles in de gaten aan het houden. Eric moest hoesten en ik zie die ogen groot worden. Dus ik zeg tegen Eric, hoest nog eens een keer. Eric deed dat en ik zeg tegen hem heb je corona. Nou die man springt op en loopt heel snel weg, hij rende nog net niet🤣. Maarrrr we hadden dus plaats op het bankje na een hele dag lopen😇. We hebben ons kapot gelachen om die man. Wat zijn we erg he. Eenmaal terug op de camping hebben we rustig aan gedaan. We hebben besloten om morgen verder te rijden naar de sunshine coast.

Tot morgen

1. Antal en Sylvia:
    27 april 2024
    Wat jullie niet allemaal over hebben om plaats op de bank te krijgen 🤣🤣🤣
  2. Tiny meijers-grossegger:
    haha,heerlijk verhaal weer ,lekker lachen....
  3. Maria en albert:
    27 april 2024
    Nou zeg, die arme man de stuipen op het lijf jagen om een plekje te bemachtigen op een bankje ha ha ha. Foei!!!! Je staat niet vaak op een foto, maar als je erop staat ben je net een fotomodel. Ha ha ha.
  4. Karin Vroomans:
    🤣🤣🤣🤣🤣Heerlijk. Geniet er nog lekker van. Ik merk echt dat jullie vakantie nodig hebben🤣🤣🤴🤴
  5. Marijke:
    27 april 2024
    Ha ha goed idee om de jongeman te verjagen ,lekker zitten in de bus ,het is tenslotte vakantie toch?
  6. Miranda en Cor:
    28 april 2024
    Geweldig, have a safe trip ...oi oi oi aussie