De tussenstop

7 mei 2024 - Clairview, Australië

Er stonden mensen tegenover ons met een hond dat precies op quincy leek. Dat blijf ik moeilijk vinden.Gisteren zijn we wat kilometers gaan maken om toch wat verder in de richting van ons einddoel te komen. We hebben nog 2,5 week maar willen ook nog vanalles gaan doen. Ik heb het eerste stuk gereden, dat ging heel goed, je went echt snel aan dat links rijden. We waren ergens gaan overnachten waar we geen elektriciteit hadden, nou onze zonnepaneel heeft niet veel zon gevangen want we hadden geen licht savonds😂. We zijn naar de buren gegaan, die hadden wel licht. Waar we waren was er veel groen en Water, nou je raad het al we werden opgevreten door de muggen. Ondanks insmeren. We hebben echt ontzettend veel lol hier op vakantie met Anja en Eric, er word wat afgelachen😁. Vandaag zijn we op tijd vertrokken want ook vandaag weer een heel stuk rijden. Onderweg kop koffie gedaan(ik niet hoor😜) op weg naar de volgende camping. Deze ligt aan de zee maar het was eb dus het water was heeeeeel ver weg hihihi. Nou wasje gedaan, opgehangen en ik denk haal het er morgenochtend vanaf want het was nog niet droog. En om half 6 is het donker dus morgen weer een dag. Frans vanavond nog even gaan kijken, zijn er mensen met een vuurkorf bezig, dus de was stinkt naar vuur😫. Pffff maar ja. Op deze camping blijven we ook 1 nacht en rijden morgen weer door, niet zo ver 2 uurtjes maar, en dan blijven we langer op 1 plek en gaan we weer dingen ondernemen.

Tot morgen

1. Pierre & Henny:
    7 mei 2024
    Gaat echt snel he. Gelukkig mogen we nog 2,5 week "meereizen". Volgens mij heb jij nog geen problemen als ze je in een vrachtauto laten rijden.
    Nog veel plezier en groetjes aan de rest.
  2. Maria en albert:
    7 mei 2024
    De tijd gaat snel. Nog maar 2.5 week. Gelukkig is het gezellig, maar ik had ook niet anders gedacht. Het is iedere dag anders. Ik vind het ook helemaal gezellig om iedere dag je verslag te lezen. Zelfs dat is afwisselend. Geniet er nog van die 2.5week dan doe ik dat hier thuis ook. Het is toch wat met die muggen. Kun je ze een beetje uit de camper houden? Ik vind je wel stoer, dat je de camper gewoon rijd en dan ook nog links rijdend. Amuseer je nog en de groetjes aan Frans. Tot morgen xx
  3. Maria en albert:
    7 mei 2024
    Die muggen dat is toch een dingetje. Kun je ze goed uit de camper houden? De tijd gaat snel, nog2.5weken,maar schrijf gewoon door. Ik vind het iedere dag weer gezellig om er voor te gaan zitten. Ik geniet van jullie belevenissen en foto's. Stoer van je om de camper te rijden en dan ook nog links. Petje af hoor. Geniet nog van jullie avontuur en vrienden. Blijf schrijven dan genieten wij ook verder. Groetjes aan Frans en tot morgen. Xx.
  4. Antal en Sylvia:
    7 mei 2024
    Ja is niet makelijk als je er dan weer ene🐶 ziet. Maar geniet maar verder van jullie vakantie, want die is geweldig. Wij genieten ook mee 🥰
  5. Eve:
    10 mei 2024
    Zeg dat wel nog dik twee weken en dan terug richting Nederland de verhalen zullen dan nog spannender zijn als we ze krijgen te horen
    En muggen jeetje ik wordt altijd leeg geprikt dus zal ik Australië van mijn lijstje afstrepen geniet maar lekker
  6. Marijke:
    13 mei 2024
    Hardstikke leuk hèt meereizen,nog twee en een halve week .

Jouw reactie