Thousand Ilands

19 juni 2019 - Kingston, Canada

Op naar het stadje Kingston,waar we een cruise gaan doen naar thousand Ilands. We hebben super weer, we moeten nog uitkijken dat we niet verbranden op de boot. Het was een mooie boottocht, waar we onze ogen uitkeken naar de huisjes op de eilanden. Een piepklein eilandje en daar staat dan 1 huisje op, geweldig. Daar kan je alleen met een boot opkomen. De boottocht duurde 3,5 uur, we hebben van de zon en het uitzicht genoten. Na de boottocht zijn we op een dakterras gaan zitten, de heren hadden zin in een biertje🍺, nou ja tje  zeg maar bier, een halve liter was het zeker 1 glas hihihi. Als het maar lekker is😉.We hebben daar meteen gegeten, het was een super gezellig tentje, en ook druk. We hebben gelachen met Rick, hij deed zijn zonnebril af, en hij leek op een panda😂😂omdat je verschil zag in kleur bij zijn ogen. Maar dat trekt weer snel bij.Nadat we bij het restaurant weggingen, richting de parkeerplaats, hebben we onderweg nog een lekker ijs gehaald.S' avonds heb ik nog een spelletje midgetgolf🏌️‍♀️ met Rick gedaan, en gewonnen🏆.Morgen rijden we naar de laatste stop, een plaatsje naast Bolton.

1. Anita:
    19 juni 2019
    Wat een geweldige reis die jullie maken. Zo mooi om het op afstand mee te kunnen en mogen beleven. Geniet nog van deze laatste dagen.

Groetjes Anita
  2. Sylvia:
    19 juni 2019
    Nou wat beleven jullie weer een mooie reis. Nu de laatste paar dagen en dan op naar New York🌇 here we come 🚕lekker shoppen 🤑🤣🤣 We wensen jullie nog veel reisplezier 🤗 😘 Antal en sylvia
  3. Anja:
    19 juni 2019
    Geniet van jullie laatste dagen . Super om jullie te volgen !
  4. Gerrie:
    19 juni 2019
    Wat heerlijk toch zo'n vakantie zo veel gezien en gedaan. Om nooit te vergeten
    T gaat te snel.voorbij .
    Geniet van New York.
    Gr
  5. Maria en albert:
    19 juni 2019
    Prachtig je zult maar op zo'n eiland wonen. Is wel eenzaam. Op een van de foto's leek het huis in het water te staan. Wel een leuk optrekje. Jullie hadden nu ook mooi weer zag ik op de foto's. Gelukkig. Amuseer jullie nog even de groetjes en tot gauwxxxx. P.s. Ik geloof dat Rick je heeft laten winnen heb jij ook een leuke vakantie heeft hij gedacht ha ha ha.
  6. Tiny:
    19 juni 2019
    topdag alweer,,wat zullen jullie mooie herinneringen hebben aan deze reis,tot gauw
  7. Conny:
    19 juni 2019
    Wat hebben jullie toch een super mooie vakantie, geniet er nog van , en dadelijk lekker naar New Jork 😀😀