Kingston

18 juni 2019 - Kingston, Canada

Vanmorgen voor dat we vertrokken kwamen we die aardige Canadees we tegen, hij heeft een neef die in Nederland werkt. Hij wenste ons nog een fijne reis toe. Vandaag hebben we maar 1,5 uur gereden naar Kingston toe, daar blijven we 2 dagen, onze 1 na laatste stop. Deze camping is ook prachtig en schoon. Vandaag voor de laatste keer wassen. Het is prachtig weer vandaag, dus Frans en ik zijn gaan zwemmen, het zwembad is verwarmd. Vandaag de eerste keer deze vakantie "vrijwillig" gaan zwemmen🤭.Nog een laatste keer BBQ, en vanavond nog een spelletje midgetgolf gedaan.

1. Sophie:
    18 juni 2019
    Oh loopt de reus langzaam ten einde.
    Zal je verhalen gaan missen.
    Geniet nog even.
  2. Maria en albert:
    18 juni 2019
    Wat heerlijk een verwarmd zwembad . Dat is luxe he. Dat is wel vlug gegaan als jullie nu al de een na laatste stop hebben. Jammer want dan moet ik s'morgens na het ontbijt weer iets anders gaan doen. Maar het is nog niet zo ver gelukkig dus schrijf nog maar Veel. En maak ook nog een paar mooie foto's. Dat zwembad ziet er heel uitnodigend uit. Ik zou er zo in kunnen springen. Je hebt ook weer gemidgetgolfd. (Wat een raar woord heb ik zeker verkeerd geschreven) ha ha ha . Dat had ik deze vakantie al gemist en nu toch nog op de valreep een spelletje gespeeld. Nog heel veel plezier deze laatste dagen de groetjes en tot gauwxxxx.