Niagara falls

1 juni 2019 - Niagara Falls, Canada

Na een heerlijk rustig ontbijtje zijn we om 11 uur met de shuttle bus naar de Niagara watervallen gegaan. Wat is dat mooi om te zien. We zijn eerst naar de boot gelopen, waar je een rode poncho krijgt, het was prachtig om te zien vanaf het water, we werden wel helemaal nat, maar dat mocht de pret niet drukken hihihi. Na weer een heel stuk gelopen te hebben, zijn we onder de watervallen gaan lopen. Daar kregen we een gele poncho, maar ook die mocht niet baten. Was ook prachtig om te zien. Daarna door naar de"fury". Daar kregen we weer een blauwe poncho, maar daar werden we helemaal niet nat.Daar kreeg je eerst een film en daarna kwam je in een ruimte waar je allemaal weersomstandigheden kreeg, een soort Efteling attractie. Daarna zijn we wat gaan drinken met een prachtig uitzicht op de watervallen. Fenna stoot per ongeluk mijn milkshake om, komen ze meteen een nieuwe brengen, dat is pas service👍. De heren zeiden al toen het bier half op was, zullen we het omstoten, krijgen we een nieuwe😂😂. Om kwart over 5 werden we weer opgehaald door de shuttle bus. We waren allemaal een beetje verbrand. Bij de camper, is Denise lekkere pasta gaan maken, en als toetje míjn lekkere taart. Rick had een kampvuurtje gemaakt, s'avonds koelt het hier heel erg af.Ik heb een illegale passagier ontdekt bij ons in de camper. Ik wilde de koffie pakken, maar vanmorgen dacht ik, die is zeker gescheurd door het vervoeren. Maar nu weer🤔. Ik kijk in het laatje, zie ik dat er meerdere zakjes aangevreten zijn. Hebben we waarschijnlijk een muis. Ik heb veel weg kunnen gooien en de rest goed opgeborgen. Nog even met Fenna naar de speeltuin, ze had de grootste lol. Het was een prachtige dag met heel veel mooie dingen gezien en gedaan.