Alconquin park

6 juni 2019 - Sproule Township, Canada

Na ons vertrek uit het regenachtige North Bay, hebben we 2 uur gereden naar alconquin park. Vandaag nog wat bewolkt, maar de vooruitzichten zijn beter. We zijn langs huntsville gereden, wat een gezellig plaatsje.Het is hier zo anders dan in Nederland, zoveel natuur waar je doorheen rijd, de huisjes zijn zo anders, het is hier prachtig om te zien. Bij Alconquin aangekomen, ga je terug in de tijd🙃😲.We zijn op een heel groot park, waar niet iedere plek elektrisch heeft, niemand heeft water, dus als onze voorraad op is moeten we een paar km verderop onze voorraad bijvullen, er is geen Wi-Fi, we hebben ook geen bereik met de buitenwereld, dan moeten we ook een paar km verder rijden, dus zoals ik zeg terug in de tijd😂😂.Het is hier midden in de natuur, doodstil, veel eekhoorntjes die bij ons komen kijken, ze zijn heel tam. We zitten weer vlak bij het water, het is mooi hier. We worden wel opgegeten door de muggen, niet normaal hoeveel er zijn. We hebben ons goed ingesmeerd, hopen dat ze niet prikken. Het is wel lachen met de camperdeur, degene die in of uit de camper gaat moet/ doet  meteen de deur dicht, super snel😂😂voor de muggen. Je krijgt dan hilarische taferelen. We zijn iets verderop een late lunch gaan nuttigen, ze kunnen hier geen kleine porties zeg, alles zoveel, we hebben s'avonds ook niets meer gegeten. Er was iets dat leek op appeltaart(zie foto), maar dat was geen appeltaart maar Bread with vanilla,  zag er zo lekker uit, dat we het mee genomen hebben voor s'avonds. Toch had de smaak iets van appeltaart weg.Ik was me op tijd gaan douchen, had ik beter niet kunnen doen, de heren hadden kampvuur gemaakt met veel rook, dus ik rook na een uur naar vuur 😣🥵.in de avond hebben wij dames revanche genomen met kaarten, en toen was het tijd voor mijn blog, die ik wel kon schrijven maar nog niet kon publiceren,ivm de Wi-Fi 😉.

1. Conny:
    6 juni 2019
    Heerlijk toch Angelique, even lekker geen WiFi, lekker genieten van al het moois om je heen 😀
  2. Tiny meijers-grossegger:
    6 juni 2019
    oeij oeij ,geen wifi ,als daar maar geen baby,s van komen ,leuk om mee te lezen weer
  3. Anja:
    Kekket zo in de natuur . Zie je wat wij verwend zijn 😉
  4. Anja:
    6 juni 2019
    Lekker zo in de natuur !!!😉
  5. Gerrie:
    8 juni 2019
    Wat is het daar toch prachtig .