Ophaal dag

31 mei 2019 - Niagara Falls, Canada

Vandaag was het zover om de camper te gaan halen. Om 10 uur kwam de taxi ons halen, om ons naar de camper verhuurder te brengen. Daar ging het voor ons wel snel, maar Rick en Denise moesten nog even wachten want niet alles was klaar met de camper.Omdat ze moesten wachten, krijgen ze dé taxi de terugweg door hun vergoed. Op naar de wall mart, daar zijn we wel de nodige tijd doorheen gegaan pfff was ook wel zoeken. Ik zal maar niet vertellen wat we moesten betalen in de wallmart, anders gaat er niemand meer naar Canada op vakantie😂.Op naar Niagara falls. Wel wat file gehad onderweg, maar uiteindelijk aangekomen. We zijn nog wat gaan bbq. En ik kreeg vanavond nog een leuke en lekkere verrassing van Frans, Rick en Denise. Een hele leuke taart,nog voor mijn verjaardag,super leuk. Dat ze dat vanmiddag nog hebben geregeld, ik had niets in de gaten. Maar super lief van ze. Moe maar voldaan ga ik slapen.

1. Tiny:
    31 mei 2019
    het avontuur gaat echt beginnen nu,wees voorzichtig en geniet van alles
  2. Maria en albert:
    31 mei 2019
    Dan heb je nu ook weer je eigen huisje bij je. Heerlijk he je eigen boedeltje. Was dat een winkel waar het zo duur was? Zal wel he. Leuk dat ze de verjaardag nog even over deden. Bofkont twee keer jarig . Amuseer jullie nog en op naar het volgende avontuur.xxx
  3. Anja:
    31 mei 2019
    Heel veel plezier geniet ervan en vooeal voorzichtig 🤞
  4. Sylvia:
    31 mei 2019
    Nou nou wat een belevenis en wat een mooie herineringen zullen jullie straks weer hebben. Nou veel plezier met de camper en veel veilige kilometers. 😘gr Antal en sylvia.
  5. Conny:
    1 juni 2019
    Nu mag het grote avontuur beginnen met de camper, heerlijk 🎉🎉🎉 en wat lief dat ze nog een verrassing voor je hadden , dat is toch echte liefde 🍰🍰 heel veel plezier allemaal 😘😘
  6. Marijke:
    2 juni 2019
    wat geweldig allemaal heerlijk met de camper het avontuur beginnen gr marijke