De koala opvang

20 april 2024 - Port Macquarie, Australië

Vanmorgen kwamen de papegaaien op mijn hand zitten.Anja had mij een stuk brood met honing gegeven en daar kwamen ze op af. Daarna zijn we naar de koala opvang geweest. Daar waren ongeveer 10 a 12 koala's. Wat een lieve schattige beestjes, super jammer dat je er niet bij kon(is natuurlijk veel beter voor die beestjes) want ik zou ze het liefste willen knuffelen. Eentje was blind,een andere had maar 1 oog, weer een andere was aangevallen door een hond, en zo had iedere koala natuurlijk iets. Nadat we bij de koala's waren gaan kijken zijn we daar een kop koffie gaan drinken, was een gezellige plek. Daarna onze spullen gaan pakken en naar het strand gegaan. Daar een uurtje of 2 geweest en toch maar terug naar de camping. Nou we waren precies op tijd want toen begon het te regenen. Zijn we bij het keukentje(die ligt precies naast onze camper) een spel gaan doen, vrouwen hadden gewonnen. We hebben wat makkelijks gemaakt met eten en daarna zijn we ieder in onze eigen camper wat voor zichzelf gaan doen. Morgen rijden we weer verder.

Tot morgen

1. Jose:
    Leuke verhalen. Mooie foto's
  2. Marijke:
    20 april 2024
    Zeker dat we een mooi e n best spannend reisverhaal krijgen .zo reus ik met jullie mee
  3. Marijke:
    20 april 2024
    Mochten geen foto's maken van de beertjes?
  4. Antal en Sylvia:
    20 april 2024
    🐨🐨🐨🤷‍♀️, kan ze niet vinden.
  5. Marijke:
    22 april 2024
    Wat een pracht fotos .Angeliqe hoe is de temperatuur bij jullie? zo te zie toppie

Jouw reactie