De non-musquito zone

9 juni 2019 - Montreal, Canada

Vandaag zijn we doorgereden naar Ottowa, we zijn blij dat we even geen muggen meer hebben, op een enkele na. We zijn naar een plaatsje vlakbij Ottawa gegaan, Het is een mooie camping, we zijn tussendoor naar de winkel gegaan, want onze voorraad ging er toch snel doorheen in Alconquin park. We hebben onderweg nog bij een heel gezellig restaurantje gegeten, het lekkerste tot nu toe. Heerlijke spaghetti 🤤, voor de rest hebben we het vandaag eens rustig aan gedaan, is ook eens fijn. Morgen willen we naar de stad van Ottowa gaan.

1. Tiny:
    Heerlijk ,wat een supertrip ,jullie doen het goed
  2. Maria en albert:
    Doe je goed aan om eens even rustig te doen na dat avontuur in en uit de kano ha ha ha. Wat een opluchting zal dat zijn eens even geen muggen. Kan Fenna ook weer even bij komen. Volgens mij is het wel een gemakkelijk kindje want ik hoor niets over Fenna dat ze het moe is of Veel huilt . Gelukkig maar. Ik ga nu de foto's eens bekijken dan krijg ik ook weer een beetje de indruk Hoe het er uit ziet . Groetjesxxxx .
  3. Juul lemeer:
    9 juni 2019
    Ik lees de verhalen alsof je ze aan het vertellen bent..... Heerlijk!!
    Geniet er maar van.
    😘 Juul
  4. Gerrie:
    9 juni 2019
    Ik zie het zo voor mij .
    Leuk om mee te lezen
  5. Conny:
    10 juni 2019
    Heerlijk toch zo'n vakantie, nog effe lekker genieten, van al het moois om jullie heen, moet toch geweldig zijn, zo'n reis wat jullie maken, en een prachtige foto's 👌👌