Cairns

25 mei 2024 - Cairns, Australië

We mochten gisteren wat langer op de camping blijven staan om onze koffers in te pakken en de camper in orde te maken. Daarna zijn we de camper in gaan leveren, maar we hadden een tegenvaller. In cape tribulation heeft onze luifel een klap gehad. We kwamen terug van ons uitje en toen zagen we dat de luifel ingezakt was. Kan door de regen zijn, we weten het niet. Maar in ieder geval er was een stang uit en hij was schreef getrokken. We hadden het netjes van te voren al doorgegeven dat dit gebeurt was en ze zouden het wel bekijken als we terug waren. Alles is verzekerd behalve de luifel kon je niet verzekeren. Dusssss je voelt het al kassa. Dat was een enorme tegenvaller. Maarrrr daarna met een taxi, nou die Australiërs zijn allemaal even vriendelijk, maar deze niet. Hij vond onze koffers te zwaar, dus hij heeft er eentje in gezet de rest deden wij zelf. En bij het appartement is hij helemaal niet uitgestapt en heeft ons alles zelf laten doen, was echt een lompe man. Maarrrrr het appartement maakte veel goed, een mooi appartement met uitzicht op de zee en we zitten mooi bij het centrum. We zijn heerlijk gaan eten en daarna de buurt een beetje gaan verkennen.

Groetjes

Foto’s

5 Reacties

  1. Monique Kragt:
    25 mei 2024
    Wat een tegenvaller van die luifel. Hopelijk bederft het de vakantie niet verder. Geniet er nog even van, dat doen wij ook in Rome.
    Mijn sneackers zijn al bijna versleten.
  2. Tiny:
    25 mei 2024
    altijd jammer zo,n dingen ,maar gelukkig laten jullie je niet uit t veld slaan ,en genieten nog even verder,belangrijkste is ,zonder kleerscheuren thuiskomen <3
  3. Antal en Sylvia:
    25 mei 2024
    Denk je dat alles goed verzekerd is 🤨, jammer maar snel vergeten. Geniet van jullie geweldige vakantie.
  4. Maria en albert:
    25 mei 2024
    Jammer dat dat met de luifel nog net op het laatst gebeuren moest. Die taxichauffeur was zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. Wat is het snel om gegaan die vakantie. Toen je vertelde hoe lang jullie gingen, dacht je, daar komt nooit een einde aan en nu is het al om. Zo jammer voor ons, maar zeker voor jullie. Jullie hebben wel een prachtige vakantie gehad, waar je nog lang aan zult denken. Geniet nog even en van de terug reis. Groetjes.
  5. Marijke Widdershoven:
    26 mei 2024
    Ja als ik het uitzicht zie van het appartement vergeet je bijna deze tegenvaller met de luifel waaaw wat een pracht uitzicht,dat het alweer voorbij is ,ongelooflijk 7weken ,maar we hebben genoten van de reis.tot woensdag.heel goede vlucht voor straks .