Steve Irwin zoo

30 april 2024 - Maroochydore, Australië

We zouden gisteren naar de Steve Irwin zoo zijn gegaan maar we hadden de plannen omgegooid. Gisteren hebben we een rustig dagje gedaan. Echt vanalles en nog wat gedaan. We hebben o.a. de campings voor deze week geregeld(iets wat we eigenlijk niet doen), omdat er weer een feestdag komt voor die Australiërs. Dat houd voor ons in dat de campings vol zitten. Vandaag zijn wij naar de Steve Irwin zoo geweest, wat was dat een mooie dierentuin. We konden een koalabeer aaien, en de kangoeroes eten geven en aaien. We zijn naar de show geweest, maar die viel wat tegen. De dierentuin was goed verzorgd en ook heel groen. Je zag er ook dieren die je hier niet ziet, zoals de tasmaanse duivel, casuaris,koalabeer,kangaroes enzo. We wilden vanavond gaan uit eten omdat we moe waren van de hele dag lopen.  Maar eenmaal terug op de camping hadden we alle 4 geen zin meer om nog weg te gaan. Wel nog een spelletje gedaan. Helaas heren gewonnen. Het was een geslaagde dag. Morgen rijden we door naar Noosa Heads, daar blijven we 2 dagen.

Tot morgen

1. Antal en Sylvia:
    30 april 2024
    Ziet er geweldig uit. Echt iets voor Angelique, dieren voeren 😉
  2. Tiny meijers-grossegger:
    30 april 2024
    Erg leuk zo dicht bij de dieren zijn ,blijf genieten ,groetjes
  3. Marita:
    1 mei 2024
    Ongemerkt maken jullie veel km per dag. En met alle indrukken erbij, kan me voorstellen dat de energie soms even weg is.
    Maar het blijft genieten. Fantastisch zo’n reis en leuke foto’s, krijg je toch ‘n beetje een idee hoe het daar is.Nog heel veel plezier.
  4. Maria en albert:
    1 mei 2024
    Wij hebben een probleem. Met een reactie plaatsen
  5. Maria en albert:
    1 mei 2024
    Ja het is een hele mooie dierentuin. Ook mooie gekleurde dieren. Je bent bijna een fotomodel. Geweldig die pose in de bek van de krokodil. Ha ha ha. Amuseer jullie verder en tot morgen

Jouw reactie