Laatste dag Sydney

12 april 2024 - Sydney, Australië

Gisteren laatste dag in Sydney doorgebracht. Na ons ontbijt zijn we naar de big bus gegaan en van daaruit naar Bondi beach. Het was een prachtig strand waar best nog veel mensen de zee ingingen. Was mij toch wat koud met die wind. Ik had gehoopt die knappe dierenarts te zien maar helaas. En voor Jolanda heb ik ook nog gekeken voor die van de serie lifeguards, maar ook helaas hihihi. We hebben nog wat gegeten bij Bondi beach en zijn vervolgens terug naar de haven gegaan. Daar is veel leven en bedrijvigheid, echt gezellig. We zijn op de boot gegaan die ons  de stad vanaf het water liet zien. Het zag er geweldig uit, wat is Sydney toch een grote stad waar ontzettend veel te doen is voor jong en oud. Rond 6 uur weer terug naar het appartement, moe maar voldaan. Al die indrukken in deze stad zijn zeer de moeite waard. Morgen de camper ophalen, gaan we weer een nieuw avontuur tegemoet.

1. Monique Kragt:
    12 april 2024
    Ziet geweldig uit. Wat een mooi strand. Morgen veel plezier met de camper.
  2. Gaby:
    12 april 2024
    Mooie foto’s en een prachtig strand! Leuk om jullie reis weer te kunnen volgen😘
  3. Marjo:
    Mooie foto’s 😘
  4. Andre Boekel:
    12 april 2024
    Fijne foto’s, leuke vakantie verder
  5. Tiny meijers-grossegger:
    heerlijk ,om n beetje mee te genieten <3
  6. Antal en Sylvia:
    12 april 2024
    Leuke foto's, mooi strand 😎, lekker genieten.
  7. Jose:
    12 april 2024
    Prachtige foto's en super om jullie verhalen te mogen volgen😊
  8. Annie:
    12 april 2024
    Heerlijk genieten. Veel plezier met rondreizen met de camper. Blijft toch heel speciaal.
  9. Eve:
    12 april 2024
    Wat een mooie omgeving ben benieuwd naar de Camper en de verhalen 🥰🥰🥰

Jouw reactie