Coffs Harbour

21 april 2024 - Coffs Harbour, Australië

De foto's van gisteren heb ik er vandaag pas op kunnen zetten omdat ik geen goede WiFi had. Hij verzond de foto's niet, maar ze staan er nu op. De aal die Eric gevangen had die had hij terug gegooid in het water,om op de vraag van Maria terug te komen😁. En Monique het euvel met de toilet is tot nu toe opgelost. En Miranda ik heb het spul bij de apotheek gehaald. Maarrrrr vandaag vertrokken naar Nambucca heads. We kwamen bij een camping aan waar we erg onvriendelijk behandeld werden, zeg ik het nog netjes. Daar zijn we dus weg gegaan. We hebben de camper geparkeerd en zijn een stuk gaan wandelen bij de zee, zag er weer geweldig uit. Na nog even wat gedronken te hebben, zijn we weer verder gaan rijden, we hadden besloten om naar Coff Harbour te gaan. Hier staat het bekend om de bananen. Je ziet hier dus ook veel bananen bomen. We werden vriendelijk ontvangen door de dame van de camping, waar we 1 nacht blijven. De camping stelt niets voor maar voor 1 nacht is het te doen. Tijdens het rijden had ik een midgetgolf gespot, daar ben ik gek op. Dus na het inchecken zijn we gaan midgetgolfen. Ik ben helaas laatste geworden, maar ik vind het gewoon al leuk om te doen. We waren net klaar, toen er een stortbui naar beneden viel. Toch maar naar de camping terug gegaan. Nog even een dik uur een spelletje gedaan, toen maar naar de camper, want ik ben toch wel moe. Ik heb 2 glaasjes baileys gedronken, en dat ben ik niet gewent. Dus daar ben ik wel moe van🫣. Morgen gaan we voor een paar dagen naar Byron Bay, hopelijk dat we goed weer hebben. Dussssss

Tot morgen

1. Antal en Sylvia:
    21 april 2024
    Veel plezier en tot morgen 😎😎😎
  2. Marijke Widdershoven:
    22 april 2024
    Prachtige foto's Angeliqe. jullie hebben weer een mooie stukje reis voor de boech super dat jullie je zi
    O fijn amuseren.veel plezier morgen
  3. Maria en albert:
    22 april 2024
    Ja, mooie foto's, maar ik geloof dat de mensen niet zo vriendelijk zijn in het algemeen en de campings zijn ook een stuk minder dan in America. Maar Dat zal de pret niet kunnen drukken. Het is er wel mooi en jullie hebben veel te kijken. Wat fijn voor je dat je toch ook al hebt kunnen midget golfen. Veel plezier verder
  4. Jose:
    23 april 2024
    Ik geniet van je verhalen.prachtig zo een reis🌞

Jouw reactie