Cessnock

17 april 2024 - Cessnock, Australië

We hadden de plannen gewijzigd vandaag, we gaan eerst naar Cessnock. Dat is een klein plaatsje wat bekend staat om zijn wijngaarden. We hebben eerst de camper bij het centrum gezet en zijn door het centrum heen gelopen. Het is maar 1 straat dus dat stelde niet veel voor hoor. Even een koffietje gehaald, en daarna vertrokken naar de camping. We hadden geluk want we hadden nog net 2 plekken kunnen krijgen. We hadden 1 camper al op de plek gezet en met de andere gingen we naar een wijnproeverij. Onderweg kwamen we kangoeroes tegen, geweldig om te zien. Bij de wijnproeverij gingen die 3 allemaal wijntjes proeven, ik niet want ik ben van de AA. Ik ben daar rond gaan lopen en ben foto's gaan maken, leuk om te zien hoe het daar ontstaan was. Toen we terug naar de camping gingen, was ik de bob. Nou het was voor mij de eerste keer dat ik links reed, ik vond het reuze meevallen. Daarna weer spelletjes gedaan, de vrouwen hadden het geluk vandaag. Vanavond hebben we regen en onweer gehad. Nu word het tijd om te slapen. Morgen rijden we weer wat verder.

Tot morgen

1. Pascal:
    17 april 2024
    Good morning!! Geweldig om te zien dat jullie je vermaken. Heel veel plezier nog. De warme groetjes uit het kletsnat en guur Nederland.
  2. Pierre & Henny:
    17 april 2024
    Je ziet duidelijk op de foto dat er twijfel is over de smaak van de wijn. Dus laat nog maar een paar proefglaasjes ( glazen) komen
  3. Gerrie:
    18 april 2024
    Leuk ,
    Angelique toch eens een wijntje proberen !
    De kangeroe's zijn prachtig dan weet je dat je echt in Australië bent.

Fijne reis nog
  4. Albert en maria:
    19 april 2024
    Leuk die kangoeroes. Hadden ze jou alleen gelaten? Alleen maar om te zuipen. Wat een stelletje zuipers. Nu weet je waarom je mee mag. Ha ha ha om te boppen.

Jouw reactie