De three sisters

15 april 2024 - Katoomba, Australiƫ

We staan nu op een camping 2 dagen waar we geen elektriciteit hebben. Het gevolg daarvan is dat we gisteravond geen licht haddenšŸ˜‚. Frans in de stress omdat er een rood lampje blijft branden. Wat blijkt,het zonnepaneel op het dak was niet genoeg opgeladen. We zijn gisteravond even bij anja en Eric eenĀ kop koffie gaan drinken, en daarna vroeg naar bed. Om 6 uur is het hier al pikkedonker. Vandaag bij het ontbijt een lekker gebakken eitje, en heerlijk van de zon genieten tijdens het ontbijt. Daarna zijn we eerst naar de three sisters gelopen in de bleu mountains en daarna naar scenicworld. Nou het was een heel stuk bij elkaar lopen, bergĀ op en berg af,maar zeer de moeite waard. We zijn nog met een bergtrein en een gondel geweest.Ā  Toen we bij de camper kwamen waren we moe maar voldaan. We hebben allemaal nieuwe buren op de camping zie ik. Het is erg druk. Afwachten of het licht het vanavond doet, anders word het weer op tijd naar bedšŸ¤­. Maar na mijn woelige en korte nacht(komt door de verkoudheid) is dat geen straf. Maar eerst nog een spelletje doen want we moeten die heren inmaken. Morgen gaan we weer fris en fruitig door naar de volgende camping .

Tot morrrrrrrggggge

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoā€™s

1. Antal en Sylvia:
    Ziet er geweldig uit.
    Wel voldoende "rust" zonder stroom šŸ˜‰, komt wel goed šŸ‘
  2. Jose:
    Prachtig die omgeving..heerlijkšŸ˜ŠšŸŒž
  3. Albert en maria:
    15 april 2024
    Ik merk al aan het schrijven dat jullie je goed amuseren. Wat is het er mooi en groot. Vroeg naar bed kan geen kwaad als je je niet goed voelt. Ben maar voorzichtig met je verkoudheid,maar blijf genieten van al het moois om je heen.
  4. Anja:
    Prachtig !