Sydney

10 april 2024 - Sydney, Australië

Na een lange vermoeiende reis zijn we bij het appartement aangekomen. Het uitzicht is geweldig. Het lijkt wel een plaatje. We zijn ook op tijd naar bed gegaan. Kwart voor 4 snachts werd ik wakker,oei maar 4 uur geslapen. De dag erna erg moe, we zijn uit onze ritme pffff, alleen Frans niet. We zijn te voet naar het operagebouw en de grote brug in sydney geweest. Door de stad gelopen, daarna lekker nog een drankje gedaan op de boulevard. We zijn een burger gaan eten bij Bettie burger, ik moet zeggen de lekkerste burger dat ik ooit gegeten heb. S'avonds ben ik nog 2 pizza's gaan halen, ik het winkeltje hier in de straat. We hebben nog gezellig een spelletje gedaan en tja de dames hebben gewonnen.Na weer een korte nacht, S'morgens weer lekker ontbeten. We hebben ervoor gekozen om met de hop on hop off bus te gaan 2 dagen. Sydney is zo groot en zoveel te doen, dan gaat het met de bus sneller. Wat gebeurt Frans nou vandaag, hij krijgt een tak in zijn gezicht in de bus, die zwiept zo zijn zonnebril af, zo over de reling. Weg zonnebril. We zijn een nieuwe gaan halen. We hebben ons ondanks de bus wat afgelopen zeg. We zijn naar de winkelstraten geweest voor die bril dus en voor de simkaarten voor onderweg in de camper. Bij terugkomst appartement was ik totall loss. Voelde me ook niet helemaal lekker.  Ondanks de moeheid zijn we wakker gebleven om in het ritme te komen. Hopelijk komende nacht doorslapen.  Morgen naar Bondi beach.

1. Anja:
    10 april 2024
    Hopelijk komen jullie snel in het ritme dan lekker doorgaan met genieten .
  2. Miranda en Cor:
    10 april 2024
    Hahaha die Frans geweldig,,, gelukkig hebben ze heel veel zonnebrillen in aussie, geniet en kom snel in het ritme , cool Bondi beach...liefs van de heerlerbaan.
  3. Monique Kragt:
    10 april 2024
    Oei. Hopelijk voel je je straks beter. Gelukkig heeft Frans geen zonnebril op sterkte.
    Heb je ook nog een foto van het uitzicht?
  4. Antal en Sylvia:
    Effe wennen, rustig aan.
    Frans, hoe is de nieuwe zonnebril 😎😎😎
  5. Tonny en Henk:
    10 april 2024
    Het lijkt ons nu al een groot avontuur.
    Geef Frans een tuigje om zodat hij niet kwijt raakt.
    Veel plezier en groetjes van Henk en Tonny.
  6. Natalie en Joey:
    10 april 2024
    Wat leuk om te lezen allemaal 😍 Ik weet niet wat het is 😉 maar elke keer als ik lees dat er iets "mis" gaat komt Frans voor in dat verhaal 😅 haha. Hopelijk komen jullie snel in het ritme maar dat zal toch zeker wel goed komen. En verder... geniet geniet geniet ☀️ Lieve groetjes van ons xxx
  7. Albert en maria:
    10 april 2024
    Nou zeg dat begint al goed. Eerst Frans kwijt en dan bril van Frans kwijt. Ik hoop dat dat ongeluk snel keert. Het is wel spannend, want wat kan er nog meer fout gaan. Ha, ha, ha. Nog veel plezier en zeker genieten
  8. Jolanda:
    10 april 2024
    Hahahahahaha, die Frans, hij houdt het spannend 😂 super gaaf allemaal! Bondi beach..... Als je iemand tegen komt van de serie van de lifeguards dan moet je wel even een foto maken😜 kunnen we ook een beetje mee genieten!
  9. Denise:
    10 april 2024
    Ohnee.... Frans en zonnebrillen op vakantie. In Canada ook al ene verloren met het omvallen van de Kano...weetjenog😉 hahaha.
  10. Angelique Boekel:
    10 april 2024
    Hahaha dat zei ik ook nog
  11. Gaby:
    10 april 2024
    Haha ja om Frans heb ik toch ook wel moeten lachen😂 dit wordt n Frans soap🤣
    Hoop dat jullie gauw in t ritme komen😘
  12. Natascha:
    11 april 2024
    Wat gaaf om te zien dat jullie gewoon in Sydney zitten! 😎🤟
    Hopelijk zitten jullie gauw in het ritme, ben benieuwd naar jullie verdere avonturen! 😘
  13. Marijke:
    11 april 2024
    Hier Marijke ja dat is zeker pech voor Fransmaar hopelijk nu een nieuwe op zijn neus.kan mij voorstellen dat jullie helemaal uit het ritme zijn maar het trekt zeker bij .straks zit je in het ritme van het land .ko t goed .lieve groeten marijke

Jouw reactie