De reis

8 april 2024 - Sydney, Australië

Het was een heeeeeeele lange reis pffff. De eerste 12 uur met Singapore Airlines gevlogen, nou dat is een aanrader, dat was geweldig. Tussenstop Singapore, dat was een immens groot vliegveld waar we van de ene kant helemaal naar de andere kant moesten. Prachtig vliegveld. Allemaal winkeltjes cucci,prada,Hugo boss enz enz. Dus wel voor de grote beurs maar mooi om te zien. Ennnn geen leegstand zoals in Nederland. Nou we liepen naar de sky train  om naar de andere kant van het vliegveld te komen (kan je nagaan hoe groot het vliegveld is) gaat Frans aan iemand vragen of we de goede kant op gingen, sluit de deur achter hem dicht. Weg Frans🤣. Wij besloten te voet te gaan en kwamen Frans halverwege weer tegen. Het tweede gedeelte vliegen, viel tegen. We moesten nog 8 uur vliegen voordat we in sydney kwamen. Het was een andere vliegtuig maatschappij, die had geen tv erin, was een beetje ala Ryanair maar dan was het vliegtuig groter. Voor alles moest je betalen, we kregen wel een bakje eten maar dat was niet te eten bleh. Maarrrr al met al zijn we aangekomen in sydney . We zijn gaar en moe dus heel erg blij als we straks in ons bed liggen.

1. Ingrid Hundscheid:
    8 april 2024
    Rust nu maar ff lekker uit!
  2. Kim:
    8 april 2024
    Hahaha dat is weer wat voor jullie hé nog niet in Australië en al een kwijt op het vliegveld 😜

Blij dat jullie goed zijn aangekomen slaap lekker en veel plezier!!😘
  3. Marijke:
    8 april 2024
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen ga maar lekker slapen
  4. Jose:
    8 april 2024
    Fijn dat de reis goed verlopen is, nu uitrusten
  5. Miranda en Cor:
    8 april 2024
    Ja en dat hebben wij 5x gedaan , snap je hem nu , waarom cor er geen zin meer in heeft , nu lekker slapen en morgen kijken jullie je de ogen uit en geniet liefs miranda en cor.
  6. Antal en Sylvia:
    8 april 2024
    Nu lekker uitrusten en dan genieten van een welverdiende vakantie.
  7. Marjo:
    8 april 2024
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Nu lekker genieten
  8. Anja:
    En nu genieten !
  9. Tiny meijers-grossegger:
    8 april 2024
    och och ,die frans ook ,dan toch maar een grote groepsstrik in het haar,net als op schoolreis,goed slapen en daarna nog meer genieten
  10. Albert en maria:
    9 april 2024
    Het eerste begin van het avontuur is begonnen. Wel beter op elkaar letten in het vervolg. Het is toch de bedoeling dat jullie samen weer terug komen of niet natuurlijk, dan was dit alvast oefenen. Slaap ze en tot het volgende avontuur.

Jouw reactie