Port Macquarie

19 april 2024 - Port Macquarie, Australië

Nou gisteravond zaten Frans en ik in de camper, zien we ineens water uit de badkamer komen. Wat is nou gebeurt, de toilet vult zich ineens vanzelf met water. Normaal moet je op een knop duwen om het te vullen met water. Dus dat stroomde over. Nou een heel gedoe, dus ik heb de schakelaar omgezet. Dit hielp gelukkig. Je merkte dat we in een natuurgebied aan het water zaten, ik werd lek gestoken door de muggen,zelfs door mijn kleding en muggenspul heen.Vandaag een kleine 200 km gereden. Alles ging voorspoedig. Campers op de plek, de heren zijn naar de zee gegaan en de dames zijn gaan wassen, zodat weer alles bij is. Daarna ben ik het hele badkamertje met toilet goed gaan schoonmaken na het debakel van gisteren. Ook maar meteen de rest in de camper🤭, als ik dan toch bezig ben hihihi. Later in de middag zijn we met zijn alle naar het strand gelopen, daar nog wat gedronken. Toen hadden we bedacht om naar het centrum te gaan lopen. Nouuu dat veel tegen. Ik op mijn slippers, er kwam geen eind aan. Na een uur lopen eindelijk het centrum gevonden. Daar lekker gaan uit eten bij een steakhouse. We werden geholpen door de (over)vriendelijke Abby. Ze stelde zich voor en kletste er vrolijk op los. Ze belde voor ons een taxi, die ons terug naar de camping bracht. Allemaal lekker gedouched en daarna een heerlijk bakkie koffie. Morgen gaan we naar de koala opvang. Verheug ik me op.

Tot morgen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monique Kragt:
    19 april 2024
    Dacht dat je vakantie had. Moet je nog poetsen. Is het euvel van het toilet nu opgelost?
  2. Miranda en Cor:
    19 april 2024
    Haal je bij de drogist muggenspul met heel veel deet erin, heeft mij ook geholpen . Geniet
  3. Albert en maria:
    19 april 2024
    Leuk poetsen op vakantie. Bof jij even. Dan ook nog een eind lopen op je slippers. Fijne vakantie. Geniet er verder van ha ha ha.
  4. Gaby:
    19 april 2024
    Morgen knuffelen met koala’s❤️ dan ben je niet meer weg te slaan🤩
  5. Antal en Sylvia:
    19 april 2024
    Nou zeg dat hebben jullie dan weer🚽🪣 hopelijk blijft het bij deze ene keer. Nou wel een mooi vooruitzicht 🐨 zijn benieuwd naar de leuke foto's 🌞

Jouw reactie