Myall lakes

18 april 2024 - Myall Lakes National Park, Australië

Het was vandaag weer een bijzondere dag. Na anderhalf uur rijden zijn we bij Myall lake national park aangekomen. We zijn op een "camping" in de natuur bij een prachtig meer. Daar aangekomen bleek dat je moet reserveren als je een plek wil hebben.  Gelukkig waren er Australiërs die ons aanboden om te helpen online in te checken. Want hier is namelijk niemand voor de rest. En die Australiërs hadden hier ook gestaan en gingen vertrekken. We hebben veel geluk want hier zijn best veel beesten. Gelukkig niet die met 8 poten 🤭. We stonden net en toen zagen we een leguaan, prachtig om te zien. Verder hebben we nog een Dingo, Australische kookaburra en veel soorten vogels gezien. Het uitzicht hier is super. Heerlijk rustig van de omgeving genoten, en gekeken hoe andere mensen hun tent opzetten. Eric is vanmiddag gaan vissen, en heeft een grote aal gevangen. Naar de zonsondergang gekeken. In 1 woord gezegd geweldig. Dit was een mooie dag met veel  indrukken.

Tot morgen.

1. Sophie:
    18 april 2024
    Wow wat een mooie foto's zeg
  2. Miranda en Cor:
    18 april 2024
    Beautyfull , en stuur wat zo'n het is hier brrrrr
  3. Marijke:
    18 april 2024
    Wat indrukwekkend ook om d u e moo u e beesten re zien Fantastisch
  4. Marjo:
    Prachtig 🥰
  5. Antal en Sylvia:
    18 april 2024
    Wat mooi😍 en Frans nog een zonsondergangsduik in het meer 🤣 geniet er maar van 😎
  6. Natalie en Joey:
    19 april 2024
    Wat een prachtige plek 😍 Stiekem een klein beetje jaloers😉 Geniet geniet geniet ❤️
  7. Albert en maria:
    19 april 2024
    Mooie zonsondergang. Wat een joekel die aal. Wat hebben jullie ermee gedaan? Weer terug gegooit of op gegeten. Een fijne reis verder
  8. Gaby:
    Prachtig daar!