The Entrance

16 april 2024 - The Entrance, Australië

Het was erg druk op de camping waar we stonden. Om half 7 stond ik al onder de douche, daarna alles rustig ingepakt en ontbeten. Vervolgens naar de woolmarkt (is een hele grote supermarkt) om de voorraad weer aan te vullen. We zeggen Nederland is duur en dat is ook zeker zo, maar Australië is echt nog een stuk duurder. Ik ben zowiezo blij dat ik niet rook want dan ben je helemaal de sigaar hier pffff. Een pakje sigaretten met 25 stuks kost 70 dollar, dus ongeveer 46 euro. Je ziet hier ook bijna niemand roken. Maar om op de boodschappen terug te komen. Australië is niet echt voor de camper gemaakt, parkeren voor een winkel is niet te doen en in de omtrek de auto zetten is soms ook nog een dingetje. We vonden dus gelukkig ergens wat maarrrr we moesten wel betalen en dat ging per kwartier. Nou dat was een race tegen de klok om de boodschappen te doen want we hadden een half uur. Het resultaat met dat gestressed boodschappen doen, waar ik echt een hekel aan heb, is dat Frans van mij niet meer mee mag naar de winkel. Ik zal jullie de details besparen maar ik kon hem wel plakken. Frans blij dat hij niet meer mee hoeft. Dus na de razende ronde boodschappen,op weg naar de Entrance. We zijn een paar uur onderweg geweest met een mooie tussenstop aan het water. Eerst kwamen we bij een camping die we niet mooi vonden, dus zijn we doorgereden naar een mooiere camping. Het is hier warm en zonnig. Zowel anja als ik zijn onze was gaan doen want dat was wel nodig, het ging snel. Spelletje met de heren gedaan, ging gelijk op. Daarna zijn we met ons vieren naar de bbq plaats gegaan en hebben daar vanalles klaar gemaakt. Nog wat gekletst met Australiërs. Daarna rustig avondje. Morgen gaan we weer verder naar port Maquiri.

Tot morrrrrrggggggen

1. Miranda en Cor:
    16 april 2024
    Port maquiri, lake cathy , woont de zoon van cor .als het goed is liggen er ook aldi ketens , wat goedkoper.veel plezier grtj miranda en cor
  2. Antal en Sylvia:
    16 april 2024
    Veel plezier en niet teveel stressen 😉
  3. Pierre & Henny:
    16 april 2024
    is dat Frans van mij niet meer mee mag naar de winkel. ?????????
    Nu zijn wij toch wel reuze nieuwsgierig geworden
  4. Marijke:
    16 april 2024
    Hallo ja da t is zeker stressen maar een half uurtje voor de boodscappen foei,niet fijn .maar na het gestress toch weer fijn op weg weer genieten en veel zien toppie
  5. Albert en maria:
    16 april 2024
    Iedere dag een belevenis, maar zelfs het winkelen met Frans is een belevenis ha ha ha. Heel veel plezier verder
  6. Annie:
    Arme Frans of blije Frans. Is maar hoe je het bekijkt🤣🤣🤣
  7. Tiny meijers-grossegger:
    16 april 2024
    haha ,dat van due winkel ligt echt niet aan frans hoir ,maar aan mannen gedrag,kan me er helemaal mee inleven ,wat een heerlijke reis,veel plezuer nog ,vanaui t wroclaw
  8. Kim:
    17 april 2024
    🤣🤣 ja ik zie jullie gewoon alweer voor me in die winkel schitterend 🤣 dat julliendir mannen in eerste instantie hebben meegenomen 🤣

Prachtige foto's weer zo mooi geniet van alles daar 🥰😘
    We houden van jullie!!😘

Jouw reactie