Tour de Ausssies

25 april 2024 - Beenleigh, Australië

Vandaag afscheid genomen van Byron Bay. Wat is dat toch een prachtige plaats, waar ik immens van genoten heb. We zijn naar de Gold Coast gereden, het was daar zo druk dat we de campers nergens konden parkeren. Het is vandaag een nationale feestdag in Australië. Dus al die Australiers hebben vrij vandaag. De winkels zijn ook dicht, alleen de koffie tentjes zijn open. Dusssss dat werd helaas niets. We zijn doorgereden het binnenland in. We hadden een camping gevonden waar veel te doen is, over de boomtoppen lopen, watervallen enz. Maar daar aangekomen was alles vol helaas.  Nou kan je denken waarom reserveer je niet vantevoren, maar zo slim waren wij wel. Maar er werd niet opgenomen, verschillende keren geprobeerd. Het was een mooie rit op zich, alleen jammer dat alles vol was. Daar aangekomen zijn we een kop koffie gaan drinken ennnnn we hebben midgetgolf gedaan😋. Volgende camping was ook vol, heeft natuurlijk allemaal met die feestdag te maken. We zijn uiteindelijk in een plaatsje uit gekomen waar we 1 nacht gaan overnachten. Is een soort veld waar je op staat, maar voor te slapen is het oké. Morgen gaan we richting Brisbane.

Tot morgen

1. Maria en albert:
    25 april 2024
    Ja het is mooi daar he en die gekleurde vogels prachtig. Ik vond de midget golf zelfs heel mooi. Alles groen. En dat water met die stenen erin. Heel mooi. Hopelijk lukt het morgen weer om een plaatsje te vinden op een mooie camping. Wat was het voor feestdag? Tot morgen.
  2. Gerrie:
    25 april 2024
    Wat een mooie reis.
    Prachtig om een totaal ander continent te zien en mee te genieten .

Jouw reactie