Winkelen

29 mei 2019 - Toronto, Canada

Vanmorgen al vroeg wakker, wel heerlijk geslapen. Frans niet, heeft toch wat last van de jet-lag gehad. Rustig ontbeten en dan de regen in ☔. omdat het zo'n slecht weer was hadden we besloten om overdekt te gaan winkelen. Zo gezegd, zo gedaan. Metro opgezocht en de stad ingegaan.Er was een gigantisch groot winkel centrum. Nog wat bloesjes en truitjes gekocht, alsof ik plaats genoeg heb in de koffer, dus niet, ik moest er nu al op gaan zitten om ze dicht te krijgen. Maar ja dat komt ook wel weer goed😉. 'er was een hele verdieping met eten, van thais tot Grieks tot italiaans enz enz. Niet normaal zo groot daar. Na heel wat uurtjes te hebben geslenterd, zijn we het water op gaan zoeken en hebben we nog wat gewandeld. Daarna terug in de overvolle metro. 10 uur later, moe maar voldaan terug naar het hotel.

1. Gerrie:
    Heerlijk ,winkelen is altijd leuk
  2. Sylvia:
    29 mei 2019
    Hoi wat een groot winkelcentrum, en een leuke foto's heb het eerste stuk gemist maar antal heeft het me doorgestuurt.😂dus ben weer op toe deed. Nou veel plezier en tot hoors.🤗
  3. Kim:
    Hey moeders,
    😂 was je nog niet goedkoper uit met die taxi dus😂
    Leuke foto's al geniet van jullie vakantie!
    We missen Julie al 😘
    Groetjes van ons aan iedereen daar 😊
  4. Tiny:
    29 mei 2019
    zo leuk dit ,en de tijd al goed besteed ,lees ik,
    word vervolgd.....
  5. Anita:
    29 mei 2019
    Hoi, al druk bezig lees ik. Nu maar hopen dat je geen winkeltjes neer tegenkomt hè 😂😂 of koffer erbij nemen misschien. Veel plezier daar 👋👋
  6. Maria en albert:
    30 mei 2019
    Hallo slecht weer daar ga je toch niet voor he. Daar heb je hier ook genoeg van. Vandaag de 29ste is het een heerlijke dag geweest. Geen regen alleen zon. Heerlijk!!!!! . Winkel niet te veel anders wordt het wel lastig . Je kunt ook als je naar huis komt en het koffer is te vol een paar lagen kleren over elkaar aan doen. Is het probleem opgelost ha ha ha. Groetjes amuseer jullie tot gauw.xxxx
  7. Conny:
    1 juni 2019