De voorbereiding

14 mei 2019 - Heerlen, Nederland

De nieuwe koffers zijn binnen,de esta en eta visums zijn aangevraagd, New York passen zijn besteld,enz enz. Dus alles wat we nodig hebben van te voren is geregeld. we hopen dat het weer een mooie reis mag worden. Canada en New York here we come.

1. Pierre & Henny:
    15 mei 2019
    Nog even geduld en een paar wandelingetjes een verjaardag en dan huppakee
  2. Maria en albert:
    22 mei 2019
    Goede morgen nu gaat het vlug . Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zo ver. Wij wensen je nog een paar rustige dagen en dan op naar Canada. Groetjes en tot gauw.
  3. Sylvia:
    Hoi Angelique wat leuk dat we over een paar dagen weer met jullie op reis mogen naar Canada en dan ook nog eens New York. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Nog even en dan gaat het grote avontuur weer beginnen. Groetjes Antal en Sylvia.
  4. Gerrie:
    23 mei 2019
    Lieve Angelique en frans ,
    Nog een paar dagen en dan gaan jullie op vakantie.
    Heerlijk vooruitzicht.
    Geniet van de voorbereidingen.
    Gr
  5. Conny:
    28 mei 2019
    Hoi Angelique en fam, wenst jullie een paar weken een super mooie reis, lekker genieten .. 🎉🎉🎉even helemaal niks, en alles mag, geniet van jullie welverdiende vakantie, ik kijk uit naar jullie spannende vehalen, reis ik ook een beetje mee, als ik op het werk ben 🎉🎉🎉 liefs mij