Het vertrek

28 mei 2019 - Toronto, Canada

Het is zover, vandaag aan de reis begonnen. Ons zal je nooit zien in het programma van " ik vertrek " daarvoor vind ik het afscheid te moeilijk. Maar niet getreurd, we gaan onze vakantie tegemoet, heerlijk.Naar Schiphol toe liep voorspoedig, het afscheid van mijn kleinkinderen en dochter vond ik moeilijk. Eenmaal in het vliegtuig kregen we te horen dat we een uur later zouden vertrekken, was teveel luchtverkeer. Och ja, na 8 uur vliegen kwamen we in Toronto aan.Hier ging het "inchecken" een stuk sneller als in vancouver, gelukkig. Er kwam al een taxichauffeur op ons af, meestal geen goed teken, ik vraag hoeveel hij vraagt. Hij zegt 67 dollar. Ik zeg nee want onze zoon heeft 50 dollar betaald(die was eerder aangekomen vandaag). hij werd boos en wenst me succes. wij naar buiten maar de taxi's toe,stonden er veel dus, maar we moesten een grote hebben voor al onze bagage en dat was nogal wat. Zo gezegd zo gedaan, maar wat een wegpiraat zeg, was wat voor mijn moeder geweest, die zat dan aan het dashboard vastgeplakt hihihi. Uiteindelijk in het hotel aangekomen. Onze kleindochter was helemaal verrast ons te zien zover van huis hahaha. We zitten op dezelfde etage. Hun zijn gaan slapen, waren al heel vroeg vertrokken. Wij zijn nog naar de Mac donalds gegaan😊, we moesten toch nog wat eten. De kleinste die ik ooit gezien had 😂.Frans komt onderweg zijn werk tegen hihihi rockwool.  We wíllen  niet te vroeg gaan slapen zodat we in het goede ritme komen,er is 6 uur tijdsverschil, hier is het vroeger. Dus om kwart voor 4 jullie tijd, ging bij mij het licht uit😴😴

1. Antal en Sylvia:
    28 mei 2019
    Fijn dat alles prima is verlopen, alleen iets minder dat je aan de andere kant van de wereld ook nog met je werkgever wordt geconfronteerd.
    Geniet van jullie vakantie.
  2. Conny:
    28 mei 2019
    Ha ha, met je wergever, zal wel echt een foutje zijn, lekker genieten nu 😘
  3. Roger caelen:
    28 mei 2019
    Veel plezier en alsnog proficiat
  4. Tiny:
    28 mei 2019
    mooi begin ,de vakantie kan echt beginnen nu,
  5. Marita:
    28 mei 2019
    Je onderhandeling over het taxigeld klinkt als van een echte wereldreiziger. Maar de vraag blijft open: wat heb je nu uiteindelijk moeten betalen?
    Veel plezier op jullie verdere reis!!
  6. Angelique Boekel:
    29 mei 2019
    Ja marita, daar heb je een punt😊. We hebben uiteindelijk 69 dollar moeten betalen😂😂😂
  7. Gerrie:
    29 mei 2019
    Gelukkig dat jullie heelhuids zijn aangekomen .
    Nu verder genieten .