The trails

8 juni 2019 - Montreal, Canada

Dit was donderdag, we zijn bijna opgegeten door de muggen. Ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien en ook nog zo hardnekkig. Ik heb muggenspray op met 50% deet,(die had ik ook mee naar Afrika) maar we zijn nog ik weet niet hoe vaak gestoken, zelfs onder mijn voet. Die arme Fenna had allemaal beten op haar hoofdhuid. Maar genoeg over de muggen, we hebben 2 wandelingen gemaakt. We zijn eerst naar de look-out trail gegaan, dat was even klimmen maar een prachtig uitzicht. Na deze wandeling zijn we naar de Spruce Bog Boardwalk gegaan, waar we de wandeling hebben gemaakt. Daarna naar de visitors centrum gegaan, om daar mijn blog te verzenden🤭. Meteen iets genuttigd, waarna we door zijn gereden naar Opeongo, daar zijn we een kano gaan reserveren voor vrijdag. Ze komen ons die bij de camping brengen. zo weer terug naar de camper waar we gezellig zijn gaan BBQ. De dagen vliegen om. Rick is weer beter, alleen nog wat verkouden.

1. Tiny:
    kutmuggen !!!!
  2. Maria en albert:
    9 juni 2019
    Gelukkig is rik weer beter . Nu kan hij ook weer genieten. Ja de tijd vliegt. Nu nog midden in het avontuur nog even en jullie zijn weer thuis, maar wel met een zak vol met herinneringen. Veel plezier groetjesxxxx
  3. Kim:
    9 juni 2019
    Wat een prachtige foto's weer😍