Toronto

30 mei 2019 - Toronto, Canada

OMG  wat een nacht. We werden door geschreeuw en geklop wakker, niet normaal dat geschreeuw.Ik was bang dat Rick, Denise en Fenna wakker zouden worden daarvan. Dus ik in mijn pyjama  naar de buren, op de deur kloppen, om te vragen of het zachter kon. (Deden niet open)Komt er een andere buurvrouw die zei dat ze dé receptie had gebeld en dat die zou komen. Inderdaad, en die was er gelukkig zo klaar mee. 4 Chinezen werden eruit gehaald en moesten vertrekken.We wilden de volgende dag zoveel mogelijk zien nog van Toronto. Eerst weer met de metro naar de andere kant van de stad, en van daaruit naar het Time Square van Toronto.Van daaruit zijn we naar de " sighn " van Toronto geweest, waar we nog even in het zonnetje een hot dog hebben genuttigd. Weer verder gelopen naar China town, dit is zoals in ieder land een grote straat met alleen maar Chinezen,wel groene druiven voor Fenna gevonden hihihi. Door naar little Italy, dat stelde niet zoveel voor, ook voornamelijk een straat met wat winkeltjes. Daar zijn we wel na zoveel km in de benen te hebben,lekker op een terras gaan zitten. Daarna zijn we naar de Distillery District gegaan, was weer aan de hele andere kant van de stad. Distillery District is een stukje Toronto waar geen verkeer mag komen. Een gezellig stukje met winkeltjes, restaurantjes, kaarsen makerij en kunst. Daar zijn we bij een Mexicaan gaan eten, dom eigenlijk want uit ervaring wisten 3 van de 4 dat het geen succes zou worden, te pittig.Maar het was een gezellig restaurant en mijn Taco had goed gesmaakt. Daarna, het was inmiddels alweer 7 uur,richting hotel. Wat een drukte in de stad.Toronto is een grote stad ,heel erg druk met mensen en verkeer. Veel hoge gebouwen, de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Leuk om eens gezien te hebben.

1. Pierre & Henny:
    30 mei 2019
    Tjemig, wat een grote drukke stad.
    Trouwens in het wijkblad Blik stond een vacature voor verslaggeefster en tevens een chauffeur om die verslaggeefster rond te rijden. Wij hebben jullie opgegeven en jawel hoor . Angelique en Frans hebben een nieuwe baan.
    Even zonder flauwekul we vinden de verhaaltjes en foto's heel erg leuk.
  2. Nic xx:
    30 mei 2019
    Lieve liekie en family , moet telkens toch weer enorm lachen en genieten van je/jullie in een korte tijd alweer beleven ! We genieten mee ! Hahahaha
  3. Maria en albert:
    30 mei 2019
    Nou jullie avontuur is begonnen. Veel plezier verder en tot gauw.
  4. Marita:
    31 mei 2019
    Waren jullie in het overdekte Eatons Centre?
    Dacht het te herkennen van de foto’s. Behoorlijk groot hè. En een drukke stad!
    Pas maar op met die Rare snuiters s’nachts!
  5. Angelique Boekel:
    1 juni 2019
    Was inderdaad in het Eaton center
  6. Conny:
    1 juni 2019
    Wat een avontuur , mooie foto's