Ottawa

10 juni 2019 - Ottawa, Canada

Vandaag was het een warme dag, 30 graden. We hebben rustig ontbeten, en hebben daarna 1 camper gepakt en zijn naar het busstation gereden. Daar aangekomen hebben we de bus naar Ottowa stad genomen, deze rit duurde toch nog een klein uurtje.Toen zijn we naar het parlementsgebouw gelopen, het zijn prachtige gebouwen om te zien. We hebben wat winkeltjes bekeken, een terrasje gepikt, wat gegeten en van alles bekeken, het is een gezellige stad. In de namiddag zijn we weer met de bus terug gegaan. Op de camping aangekomen heb ik nog een wasmachine aangezet en heb voor de rest rustig aangedaan.Hier in Canada valt mij ook al op, net als in Amerika, dat ze overal spleetjes op de toiletten hebben, en geen kleintjes hoor, als je er opzit kunnen ze je gewoon zien🙈,aan allebei de kanten😂. S'avonds nog een  spelletje gedaan, en gewonnen😉. Morgen rijden we weer verder.

1. Tiny:
    10 juni 2019
    heerlijk ,je weet echt wat vakantie houden is
  2. Gerrie:
    10 juni 2019
    Heerlijk .jullie zijn na de vakantie goed uitgerust zie ik .
    En een prachtige foto van een echte canadese brandweer auto .
  3. Maria en albert:
    10 juni 2019
    30°dat is warm om dan naar een stad te gaan. Pfffff ik zou niet meer kunnen lopen na een tijdje. Jullie doen het toch maar om ons weer iets leuks of moois te laten zien en te vertellen. De temperatuur wisselt er net zo als bij ons. Wij genieten hier van de verhalen en foto's , dus ga nog maar even door.ha ha ha . Leuk trouwens als je zo bekeken kunt worden op de w.c. Ik hoop voor jullie dat je het los kunt laten ha ha ha . Groetjes weerxxxxxx.
  4. Sylvia:
    10 juni 2019
    Ziet er weer geweldig uit. En leuk dat Frans ook nog de pop draagt op zijn rugzak😂En dan die heerlijke donuts🍩om van te watertanden🤤 Geniet er maar van. Nog veel plezier. Grt Antal en Sylvia🤗