New york

20 juni 2019 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Vandaag zijn we naar Bolton gereden om onze camper in te leveren, maar onderweg nog even bij Tim Horton stoppen om te ontbijten. Ze vroegen ons of alles goed was gegaan bij de camper maatschappij. Ik heb aangegeven dat we tijdens onze reis geen warm water hadden, dat we onze afwas in de andere camper moesten doen. Hij excuseerde zich en zei dat we 100 dollar terug kregen,Rick en Denise ook dat is aardig he🤭. We worden door de taxi naar het vliegveld gebracht. Onze vlucht zou in eerste instantie om 15.00 uur vertrekken, maar hij was verlaat naar 16.30 uur, dat wisten we thuis al. We zitten op dit moment al een hele tijd op het vliegveld te wachten op onze vlucht. We hebben al wat gegeten, en ja er komt een melding 17.45 uur vertrekt het vliegtuig, dus een dik uur later pffff.nouuuuu het kan nog erger, weer melding , ding dong 19.50 uur vertrekken we nu pas.😭😠

1. Sophie Berendse:
    20 juni 2019
    Nou dat word dan geld terug krijgen, hihi, vlucht is meer dan 3 uur vertraagd, kunnen jullie weer van op vakantie.😉
  2. Marita:
    20 juni 2019
    Balen zeg.
    Mooie reis door Canada gemaakt!
    Veel plezier in NY.
  3. Tiny meijers:
    21 juni 2019
    zo vervelend ,vertraging hebben ,maar goed ,hopelijk uiteindelijk word new york vast geweldig
  4. Mariajansen:
    21 juni 2019
    Dan is het nu zover. Afgelopen jammer he, maar volgens mij wel een geslaagde vakantie. VanAlles gezien en mee gemaakt. Mooi weer en minder mooi weer. Vrijwillig gezwommen en gedwongen in het water belandt. Gewinkeld en gewandeld , gekookt en je laten verwennen . En je hebt spelletjes gedaan . Ik denk dat jullie genoten hebben en er nu weer een jaartje of twee op kunnen teren. Kom goed thuis doe de groetjes aan iedereen en we zien ons gauw weer. 😚
  5. Sylvia:
    21 juni 2019
    Nou wat een gedoe. Maar ja daar krijg je nou wel wat leuks voor terug. Veel plezier in New York en shop ze🤑😘 Antal en sylvia
  6. Pierre & Henny:
    21 juni 2019
    Bah, zonde van de tijd. Er is nog zoveel te zien en zoveel te doen.
    Toch ook wel fijn om jullie nu te laten verwennen in het hotel. Heerlijk, niet zelf hoeven te koken, geen boodschappen hoeven te doen en geen wasjes meer draaien.
    Veel plezier in The Big Apple !!!
  7. Pascal:
    21 juni 2019
    Dat kwam misschien omdat er iets met vliegtuig aan de hand was... heb je het overleefd? ;)
  8. Marijke widdershoven:
    23 juni 2019
    nu dan toch opnaar new york jullie zullen versteld staan zo geweldig veel plezier marijke